quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef D. het volgende:
Ja zeg, open ik net een topic
Nu doe ik het dus nooit meer
ja toch/ vorige had geen nummer. nu beginnen we gewoon met 1quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:40 schreef Kally het volgende:
Doe ik het nu goed met dat nummer erbij?![]()
Sorry Gomi zag het te laat
Daar had ik toen de meesten al van, beetje jammer. Ik zit nu met bijna complete toplanden, nu moet ik de Hyung Wangh Kwaks van Korea en de Ricardo de Sousa Orrelano Carvalho's van Honduras nog.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:35 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd en die serie van 58 in keer. das ook goedkoper
lol altijd dat soort figuren waar je mee overblijft iddquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar had ik toen de meesten al van, beetje jammer. Ik zit nu met bijna complete toplanden, nu moet ik de Hyung Wangh Kwaks van Korea en de Ricardo de Sousa Orrelano Carvalho's van Honduras nog.
Wablief?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar had ik toen de meesten al van, beetje jammer. Ik zit nu met bijna complete toplanden, nu moet ik de Hyung Wangh Kwaks van Korea en de Ricardo de Sousa Orrelano Carvalho's van Honduras nog.
Panini voetbal kaartjesquote:
quote:
quote:
Oooo ja nu is het een stuk duidelijkerquote:
lol, hij heeft alle toplanden compleet en mist die rare spelers nog enzoquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Oooo ja nu is het een stuk duidelijker
O okequote:Op woensdag 2 juni 2010 18:45 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, hij heeft alle toplanden compleet en mist die rare spelers nog enzo
quote:
Al die gadgets?quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:46 schreef gomi het volgende:
[..]
spaar je ook nog van die supermarktdingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |