Tering hey.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:10 schreef Silverlady het volgende:
Nog een leuk clubnummer over een bubbelbad tubtubtub.
Mieke heeft nog merer pareltjesquote:
Typisch Frank van Etten GmbH. Zijn prefab muziekproducties worden zowel in het A als in het C segment op de markt gebracht. Die man is allang niet meer oprecht zeg ik je.quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Hetzelfde man, hetzelfde. WAT IS DIT MAN, WAT IS DIT?
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:35 schreef Penisbaard het volgende:
Hetzelfde man, hetzelfde. WAT IS DIT MAN, WAT IS DIT?
De Gebruiker hierboven kan helaas niet lezen, wil men hem van het Forum verwijderen, want wat doe je op een Forum als je niet lezen kan?!quote:
Nee, ik zag je vermaning te laat. Ik kan goed lezen, ik heb avi 6.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:16 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
De Gebruiker hierboven kan helaas niet lezen, wil men hem van het Forum verwijderen, want wat doe je op een Forum als je niet lezen kan?!
De Gebruiker hierboven kan helaas niet lezen, wil men hem van het Forum verwijderen, want wat doe je op een Forum als je niet lezen kan?!quote:
Ik vind je baas.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee, ik zag je vermaning te laat. Ik kan goed lezen, ik heb avi 6.
We hebben ze nu allemaal gehad, FlameH2O.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:19 schreef FlameH2O het volgende:
[..]
De Gebruiker hierboven kan helaas niet lezen, wil men hem van het Forum verwijderen, want wat doe je op een Forum als je niet lezen kan?!
Toen ik dit las, dacht ik aan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 03:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
We hebben ze nu allemaal gehad, FlameH2O.
Penisbaard woont onder de brug!quote:http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
jbsoundgouda (4 dagen geleden)
he silverdame nu ben je door de mand gevallen je hebt een dome reactie gedaan en nu ben je achterhaalt
mensen let op hier volgt de ip nr van deze dame en haar adress heellaas geen huis nr maar ze zit tegen het water aan bij een brug ip nr van haar is 82.93.56.137 adress amsterdam watergraafmeer hoekje wibautstraat ringdijk mensen we gaan een keer verzamelen en dan naar haar of hem toe om verhaal te halen want wij hebben meerdere keren netjes gevraagt om deze nep dame de video's te verwijdern maar hij of zij luistert niet dan maar persoonlijk dag hoor
Haha wat de neukquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef Coppercab het volgende:
De nieuwste marcello!
Penisbaard is trouwens ontmaskerd.
[..]
Penisbaard woont onder de brug!
Ze moeten er dus op blijven staan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:12 schreef Penisbaard het volgende:
ZangerLorenzo
als je de filmpjes van de siverlady er af haald doe we aangifde groeten lorenzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |