abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 juni 2000 @ 00:09:00 #1
2361 ekatarina
Also known as Eikat
pi_266762
Hoi,

Een tijdje niet geweest op fokforum,i.v.m.tijdelijk geen internetaansluiting. Als ik nu de topic lees "Hierbij begraaf ik het bus-forum", dan komt m'n nasi met pinda spontaan over mijn toetsenbord zeilen. Incorrect taalgebruik, gescheld etc. ok, dan kan dus niet,maar dit... Is het fokforum een of ander eng elite-clubje geworden, met mensen die zich zelf heel bijzonder vinden, zo bijzonder dat ze uitvoerig stilstaan bij een programma als "De bus".Heel tegenstrijdig. Waar is de oude kluit, vol satire en/of passie. Of heb ik ze gemist en ben ik te snel in mijn reactie. Ik lees door, maar blijft dit zo, dan ben ik weg. Is geen dreigement, want who cares,maar is wel jammer, van zo'n geweldig forum.
Borgia,Moor en andere synoniemlijstraadplegers, graag geen reactie. Ik weet het wel, jullie vinden mij een masochist, dat ik me op jullie terrein begeef, waar ik ongetwijfeld het onderspit zal delven. en daar ben ik nu trots op.

Boeken over "Big Brother 2" en "Mohammed Ali" vindt u bij BOL.
pi_266763
geen reactie
pi_266764
Je graait me de woorden achter mijn huig vandaan, Moortje.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  zaterdag 10 juni 2000 @ 11:20:00 #4
3163 Nemesis
Sleep at day, feed at night!
pi_266765
quote:
op 06-10-2000 om 12:09 AM schreef ekatarina het volgende:
Hoi,

Een tijdje niet geweest op fokforum,i.v.m.tijdelijk geen internetaansluiting. Als ik nu de topic lees "Hierbij begraaf ik het bus-forum", dan komt m'n nasi met pinda spontaan over mijn toetsenbord zeilen. Incorrect taalgebruik, gescheld etc. ok, dan kan dus niet,maar dit... Is het fokforum een of ander eng elite-clubje geworden, met mensen die zich zelf heel bijzonder vinden, zo bijzonder dat ze uitvoerig stilstaan bij een programma als "De bus".Heel tegenstrijdig. Waar is de oude kluit, vol satire en/of passie. Of heb ik ze gemist en ben ik te snel in mijn reactie. Ik lees door, maar blijft dit zo, dan ben ik weg. Is geen dreigement, want who cares,maar is wel jammer, van zo'n geweldig forum.
Borgia,Moor en andere synoniemlijstraadplegers, graag geen reactie. Ik weet het wel, jullie vinden mij een masochist, dat ik me op jullie terrein begeef, waar ik ongetwijfeld het onderspit zal delven. en daar ben ik nu trots op.


De leuke mensen zijn allemaal naar MirrorMan's Forum! Wahahaha...

Nemesis. www.jaloers.com

Beware, creatures of the night are out to get you!
pi_266766
quote:
op 06-10-2000 om 11:20 AM schreef Nemesis het volgende:
De leuke mensen zijn allemaal naar MirrorMan's Forum! Wahahaha...
Nemesis. www.jaloers.com

Daar lijkt het wel op he?

Grtz,

Meerhoerman.

  maandag 12 juni 2000 @ 12:48:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266767
Voor zover ik kan nagaan hebben de mensen van het busforum zich verspreid over het hele forum, de meeste bevinden zich nu op het Fokeiland, Koos Voos, Borgia, Cynix, Tante Bep ,Fondaco, Breuls,Coos,Pluisje,kortom de hele Fok familie heeft daar een druk weekend achter de rug.Er zijn daar zelfs streams, al werken ze de helft van de tijd niet, het leverde toch wel leuke screenshots op.
pi_266768
Ik voel me Hoerig vandaag....

Grtz,

Meerhoerman.

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN (Datum 13 Juni 2000).]

pi_266769
Op naar de 20.000
---------
iedereen helluppuh !!!!!!!!!!!!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')