heb ik voor jequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
jeetje, waar gaat het noou weer over? Skeletdraken, bakkies koffie, balkons, valkyr's... Volgens mij is dit gewoon een terroristisch plot. Iemand het nummer van de AIVD??
Not true. Ik speel ook casual en raid ook. Je moet gewoon een groepje vinden die ook casual spelen en wel af en toe willen raiden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik moet ook maar us gaan wa gaan Raiden binnekort, mjah ik ben casual he, die raiden nie
Mwah ik ben casual en ik heb nog NOOIT geraid gewoon omdat ik een leven heb en geen tijd heb om 4-5 uur met geeks in één ruimte te verkeren waarna ze de lich king gaan slaan die, ALS HIJ ECHT BESTOND, ons met 1 klap kan doorklieven met zijn machtige zwaard vriesrouw.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef internal het volgende:
[..]
Not true. Ik speel ook casual en raid ook. Je moet gewoon een groepje vinden die ook casual spelen en wel af en toe willen raiden.
Ik zal me binnekort us in de raidbrowser zette, hopelijk mag ik dan mee met een raidquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:14 schreef internal het volgende:
[..]
Not true. Ik speel ook casual en raid ook. Je moet gewoon een groepje vinden die ook casual spelen en wel af en toe willen raiden.
Je hoeft toch niet te raiden tot je bij de lich king bentquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah ik ben casual en ik heb nog NOOIT geraid gewoon omdat ik een leven heb en geen tijd heb om 4-5 uur met geeks in één ruimte te verkeren waarna ze de lich king gaan slaan die, ALS HIJ ECHT BESTOND, ons met 1 klap kan doorklieven met zijn machtige zwaard vriesrouw.
Serieus... 4-5 uur lang? Met meerdere personen op 1 monster in slaan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mwah ik ben casual en ik heb nog NOOIT geraid gewoon omdat ik een leven heb en geen tijd heb om 4-5 uur met geeks in één ruimte te verkeren waarna ze de lich king gaan slaan die, ALS HIJ ECHT BESTOND, ons met 1 klap kan doorklieven met zijn machtige zwaard vriesrouw.
Daar kijkt echt niemandquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:16 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik zal me binnekort us in de raidbrowser zette, hopelijk mag ik dan mee met een raid
Lich King duurt maximaal 20 minuten. En dat is volgens mij toch echt de langste gevecht in het spel.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Serieus... 4-5 uur lang? Met meerdere personen op 1 monster in slaan?![]()
Mede door dit topic ben ik nog meer anti-WoW.
Wat een sneuheid, mijn god.
Mwah WoW is wel grappig tussendoor hoor. Maar die raids gaan me te ver.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Mede door dit topic ben ik nog meer anti-WoW.
Wat een sneuheid, mijn god.
hmm jah dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef internal het volgende:
[..]
Daar kijkt echt niemandgewoon in trade omroepen dat je opzoek bent naar een raid.
die hele Raids duren wel langer... ik zie ze zo 3 uur bezig zijn per avond en nog het hele ding niet klaar hebben. Bovendien gaan de meesten toch steeds tussendoor dood.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:19 schreef internal het volgende:
[..]
Lich King duurt maximaal 20 minuten. En dat is volgens mij toch echt de langste gevecht in het spel.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:18 schreef LePoo het volgende:
[..]
Daarom verspreid je de raid over meerdere avondenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
die hele Raids duren wel langer... ik zie ze zo 3 uur bezig zijn per avond en nog het hele ding niet klaar hebben. Bovendien gaan de meesten toch steeds tussendoor dood.
En zelfs dan zijn ze nog 3-4 uur bezig per avond.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:22 schreef internal het volgende:
[..]
Daarom verspreid je de raid over meerdere avondenanders wordt het ook echt te lang.
Ik ga echt geen 3-4 uur achter elkaar raidenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn ze nog 3-4 uur bezig per avond.
mooi is dat hequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
En zelfs dan zijn ze nog 3-4 uur bezig per avond.
Dat weet ik nietquote:
Neequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Fortitude het volgende:
Ik vind dat we een KLB wow guild moeten vormen. Dan lekker 6x per week gaan raiden.
jaah! en dan een topic openen in klaagbak als we maar 5 keer hebbe kunne raiden in een week! Goed planquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:25 schreef Fortitude het volgende:
Ik vind dat we een KLB wow guild moeten vormen. Dan lekker 6x per week gaan raiden.
Klote ninja'squote:Op donderdag 3 juni 2010 11:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik nietIk ga altijd begin van de avond weg en kom rond 11-12 uur weer even terug en zie ze dan nog vloeken en tieren dat ze dood gaan of dat er weer een pikkedief tussenzit.
Meid toch! En je kon geen tweede brei tol vinden?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:27 schreef internal het volgende:
[..]
Klote ninja'sZo heeft een ML een keer mijn Bryntroll geninja'd.
Ik roll altijd laag op items die ik wil hebbenquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Meid toch! En je kon geen tweede brei tol vinden?
Mijn first aid healt ook OVER NEINTAUSANT!!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan vet goed healen.
We zitten niet allemaal op de zelfde realm. Dit vind ik toch wel redelijk belangrijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik kan vet goed healen.
kreeg je wel de achievement? Ik bedoel elke wow speler is een Achievement sletjequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:30 schreef internal het volgende:
[..]
Ik roll altijd laag op items die ik wil hebbenEn toen rolde ik een keer 100 en wordt hij geninja'd.
Gewoon met zijn alle een nieuw ventje powerlevelen. 20 uur per dag spelen en we zijn zo level 80.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef internal het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal op de zelfde realm. Dit vind ik toch wel redelijk belangrijk
Had ik al van een ander iets wat ik had geneed.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
kreeg je wel de achievement? Ik bedoel elke wow speler is een Achievement sletje![]()
![]()
Dan wil ik wel op mijn serverquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Gewoon met zijn alle een nieuw ventje powerlevelen. 20 uur per dag spelen en we zijn zo level 80.
Of je huurt zo'n chinees in.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Gewoon met zijn alle een nieuw ventje powerlevelen. 20 uur per dag spelen en we zijn zo level 80.
Toe even zeg. Een echte pro kan zonder die troep. Vooral healers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:32 schreef internal het volgende:
[..]
Dan wil ik wel op mijn serverdan heb ik tenminste heirlooms.
lul nie pannekoek, kheb mn first aid op mn max en t health maar iets van 550quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Mijn first aid healt ook OVER NEINTAUSANT!!!
725 per tick toch met heavy frostweave?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lul nie pannekoek, kheb mn first aid op mn max en t health maar iets van 550
Dan heb je hem niet echt op je max en je hebt hem ook niet geupgrade en getweakt en weet ik veel wat! Met die gems jeweet!quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
lul nie pannekoek, kheb mn first aid op mn max en t health maar iets van 550
niet in total?quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef internal het volgende:
[..]
725 per tick toch met heavy frostweave?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet echt op je max en je hebt hem ook niet geupgrade en getweakt en weet ik veel wat! Met die gems jeweet!
je first aid upgraden met gems? wtf :Squote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan heb je hem niet echt op je max en je hebt hem ook niet geupgrade en getweakt en weet ik veel wat! Met die gems jeweet!
Kan nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je first aid upgraden met gems? wtf :S
Klopt. Dan stop je een gem in je verband en dat druk je op de wond zodat de gem in je wond verdwijnt waardoor het lijkt alsof je een gezwel hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 11:37 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je first aid upgraden met gems? wtf :S
je hebt gelijk trouwens, die heavy frostweave bandages healen 5800 over 8 sec. maar dan nog schiet t nie echt op als je over de 30k Health hebtquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:36 schreef internal het volgende:
[..]
725 per tick toch met heavy frostweave?
Die gem geeft dan +23 Cancerquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Klopt. Dan stop je een gem in je verband en dat druk je op de wond zodat de gem in je wond verdwijnt waardoor het lijkt alsof je een gezwel hebt.
In pvp is het toch wel handigquote:Op donderdag 3 juni 2010 11:39 schreef _Fanta het volgende:
[..]
je hebt gelijk trouwens, die heavy frostweave bandages healen 5800 over 8 sec. maar dan nog schiet t nie echt op als je over de 30k Health hebt
net zo min dan dat je bandages kan gemmequote:Op donderdag 3 juni 2010 11:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die stats heb je toch helemaal niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |