abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 juni 2000 @ 21:04:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_266740
Jop heeft een vette nummer één hit, en dat is volgens Jop's manager natuurlijk mede te danken aan het feit dat ik de mp3 van Jop van mijn site verwijderd had . Hierdoor kon niemand van de Bus fans het liedje meer downloaden en heeft men massaal de singel gekocht wat nu resulteert in een echte knaller. (ech waar hoor...ech waar!!!)

Na een uitwisseling van gedachten omtrent het gedoe om de mp3 met de manager Jop (Wim Franke), heeft hij mij het genereuze aanbod gedaan om gratis een pakketje van dit wonderschone lied op te sturen. Deze mag ik dan weggeven aan vaste bezoekers van mijn site. Dit aanbod werd mij een week geleden al gedaan maar ik heb er niet op gereageerd, mochten er hier op Fok liefhebbers zijn, laat het dan maar even weten, dan bestel ik ze alsnog. Voorlopig was ik eigenlijk van plan om vriendelijk te bedanken voor de eer.


(Overigens begrijp ik de achterliggende gedachte van de manager wel, het was een unieke mogelijkheid om met een artiest een nummer één hit te halen, en daar heeft hij alles aan gedaan, wat dat betreft Hulde. Alleen jammer dat hij de aandacht voor Jop op alle sites niet eerder heeft gezien als promotie i.p.v bedreiging van zijn artiest. Ik heb toch ook aandacht besteed aan het feit dat de singel zo wie zo uit was)

En hiermee hoop ik het verhaal omtrent Jop af te sluiten.

KNALLEN

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 7 juni 2000 @ 21:37:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266741
quote:
op 06-07-2000 om 09:04 PM schreef R@b het volgende:
En hiermee hoop ik het verhaal omtrent Jop af te sluiten.

KNALLEN


Slotje?

  woensdag 7 juni 2000 @ 23:08:00 #3
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_266742
doe mij er maar een stuk of tien! weet je dat je er ook leuk mee kan frisbeeen op het strand.
wanna play?
pi_266743
He R@b, heb je een single voor m'n gehandicapte zus die is helemaal gek van JOP!


THANX & HULDE VOOR R@B!!!!!!!!!!!!

pi_266744
En ik meen het echt en ik ga er zeker NIET mee frisbeeen !!!!!

Groetjes
Nadja

pi_266745
Doe mij maar een dozijntje.
Ben door mijn Compuserve-CD-onderleggertjes heen, anders krijg ik weer van die kringen op m'n tafels.
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

pi_266746
Doe mij er ook maar een. Vin'k wel geinig.
Overigens vind ik de versie van Dennis Franke veel leuker, maar dat maakt niet uit!!
Ja, ik wil er wel eentje.
Herinnering aan die maffe bus
pi_266747
He R@B! Wat beloofd is is beloofd! Waar blijven de singles!!!

N.

  vrijdag 9 juni 2000 @ 13:34:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_266748
quote:
op 06-09-2000 om 01:29 AM schreef Nadja2 het volgende:
He R@B! Wat beloofd is is beloofd! Waar blijven de singles!!!

N.



Beloofd is beloofd maar ik heb nog niks beloofd toch ?? Of je moet de belofte van Wim Franke bedoelen ?

Maar goed ik was dus eigenlijk niet van plan om de cd-singeltjes te vragen, omdat ik ze niet d.m.v een prijsvraagje op mijn site wilde wegeven. Ik kon me niet voorstellen dat de kritische bezoekers van mijn site op een gesigneerde cd-single van jop zaten te wachten. Zeker niet na het gelul om die mp3.

Maar ik zal vragen of hij er een paar wil opsturen voor gehandicapte kinderen die zelf niet in staat zijn om een gesigneerd exemplaar te bemachtigen.

Zal wel even duren want Wim Franke heeft het erg druk. Het laatste nieuws is namelijk dat Jop nóg een singel gaat uitbrengen en of dat niet erg genoeg is volgt er ook nóg een complete cd.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')