quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:51 schreef exlurker het volgende:[..]
jij liever dan ik,wat denk je van in het bad stappen?
Misschien heb je hier dan ook geen problemen mee
[
afbeelding ]
Hahaha BRILJANT!!
Toch ongeloofelijk hoe stom mensen kunnen zijn! Nu snap ik waarom mensen tegen zichzelf beschermd moeten worden
Maar zonder gekheid: pompen en verwarmingen die speciaal voor vijvers zijn gemaakt, zijn uitstekend te gebruiken voor een zwembad. Deze zijn allemaal goed beveiligd en ik stap er ook rustig bij in het bad.
Dat een pomp niet zou mogen draaien vind volgens mij zijn oorsprong in de USA: theoretisch is het zo dat als een pomp draait je hierin bijvoorbeeld je hand zou kunnen steken en een vinger of wat beschadigd en aangezien je als fabrikant dan aansprakelijk bent, sluit men dit liever uit.
Maar denk nu eens zo: als die pomp niet mag draaien als wij erin zitten, maar wel als de vissen erin zitten; zou het dan niet logisch zijn dat we in dat geval al vrij snel sashimi zouden hebben?

Overigens wel lekker
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"