De 19e zit ik nog in Zwitserland (morgen en volgende week komen mij trouwens ook niet goed uit)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh ja....
Morgen spelen en volgende week waarschijnlijk ook iets gepland... week daarop? 19e?
Ja, dat is natuurlijk ook goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
De 19e zit ik nog in Zwitserland (morgen en volgende week komen mij trouwens ook niet goed uit)
De 26e? Kan ik jullie ook weer eens zien spelen.
topquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is natuurlijk ook goed
Houden we het eerst op de 26
Heb je die X3 live ook?! wtfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:47 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Om over dat Line6 ding in combi met deze 2 scheurijzers maar te zwijgenwel ingewikkeld ding! Super veel mogelijkheden!
Die heeft hij volgens mij net van Svy overgenomen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je die X3 live ook?! wtfga binnenkort naar een vriend van me die er ook net 1 heeft en een ESP van die veiling... ben benieuwd
Pod XT Livequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je die X3 live ook?! wtfga binnenkort naar een vriend van me die er ook net 1 heeft en een ESP van die veiling... ben benieuwd
klote voor hem, maar hij is rijk genoeg om nieuwe gear te kopen, gelukkig!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef The_Dean het volgende:
Misschien een repost, maar Brad Paisley's gear is verzopen... wat een bende
http://www.premierguitar.(...)ys_Flooded_Gear.aspx
Strak planquote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
Vroeg wakker dan maar koffie drinken
![]()
Straks gitaren![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strak plan
En vanmiddag lekker in het zonnetje optreden, hopen dat er wat volk op af komt,
Nee daarom, dat gaat de goede kant al opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:28 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Veel plezier ! aan het weer kan het niet liggen vandaag
Dat moet wel goed komen. Zo vaak gebeurt er niet wat in dat dorp.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Strak plan
En vanmiddag lekker in het zonnetje optreden, hopen dat er wat volk op af komt,
Haha nee, daaromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat moet wel goed komen. Zo vaak gebeurt er niet wat in dat dorp.
Ja, fuck, vind maar eens een nieuwe paisley uit 1969...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 07:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
klote voor hem, maar hij is rijk genoeg om nieuwe gear te kopen, gelukkig!
Dan zou ik er maar zuinig op zijn, want ik heb er nooit een gezien!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:18 schreef samsalabim het volgende:
[..]
Ik heb een hollowbody ibanez, en het is bijna Gretsch niveau qua klank en bespeelbaarheid
mja, maar veel dingen zijn ook wel weer te restaureren hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, fuck, vind maar eens een nieuwe paisley uit 1969...
Vreselijk kut!
les paul ftwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:28 schreef The_Dean het volgende:
Ach, iedereen is toch erg tevreden met zijn spullen? Dan denk je er automatisch een beetje meer van dan dat het misschien is... dat doe ik ook. Ik vergelijk mijn LP altijd met een Gibson, maar dat is misschien niet helemaal eerlijk, denk niet dat hij zo dicht in de buurt komt, hoe goed ik hem ook vind
Ik vind hem zo goed dat ik amper meer op de Dean speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |