abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juni 2000 @ 17:09:00 #1
4148 B00N
sproeit in het rond
pi_266689
Amen, zand erover.
[Angst voor de dood houdt je van het leven af, niet van de dood]

pi_266690
quote:
op 06-07-2000 om 05:09 PM schreef B00N het volgende:
Amen, zand erover.

En wie is U?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_266691
Da's een pittig groot gat dan......

Wie heeft dat gegraven? Snolvana met haar grote waffel of hebben ze Aziz van 5 hoog laten donderen? >

Greetinx

BT

pi_266692
quote:
op 06-07-2000 om 06:42 PM schreef Hunter het volgende:

En wie is U?

Je haalt de woorden uit m'n mond.
Nooit van gehoord, maar wel de beslissingen voor ons nemen.

pi_266693
quote:
Amen, zand erover.

EH............. P A R D O N ?????

Wordt pas op 24 mei lid, doet hier en daar een Newbie posting. Is hier op ONS Bus-forum zelden of nooit gesignaleerd.... en wil nu ons - tijdelijk slapende - kindje LEVEND begraven?

Hoe haalt u het in uw hersens...... indien aanwezig?
Hier zijn wij niet van gediend, zie ook de sprekers voor mij!

OerMoer

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

woensdag 7 juni 2000 @ 20:48:00 #6
272 R@b
No-nonsens
pi_266694
quote:
Amen, zand erover.

The same to you

VAMOS

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_266695
we blijfe knallen ..

pi_266696
SHIT.. staat ze d'r toch in...

pi_266697

Koos alleen al vanwege jouw plaatjes moet dit forum open blijven.

donderdag 8 juni 2000 @ 00:26:00 #10
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_266698
Jeetje Koos,

Door dat plaatje van jou kon ik het dus niet laten om even te reageren

en ik wilde nog wel afkicken

never play games........
  donderdag 8 juni 2000 @ 00:29:00 #11
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_266699
koos grandioos
wanna play?
pi_266700
Het doet Oermoer zo goed ook op al dit zand weer familie te treffen.
Goed voor het zog en goed voor de afkick.
Niet van de bus maar van de mede-FOK!kers.
Ik hou van FOK! maar gelukkig zal niemand mij dat ooit hardop horen zeggen.

----------------
Is er leven na FOK! ?

pi_266701
noem het afCLICKverschijnselen....
pi_266702
Whatever Koos,
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

donderdag 8 juni 2000 @ 13:14:00 #15
4148 B00N
sproeit in het rond
pi_266703
Beste Borgia,

*- wie zegt dat ik eerst drie maanden (onder de zelfde naam) moet posten voordat ik het begraaf ? (en wie denk JIJ wel dat je bent dan..?)

Sukkel!

[Angst voor de dood houdt je van het leven af, niet van de dood]

pi_266704
helaas denken er hier heel veel dat ze wat zijn boon,omdat ze hier langer komen denken ze dat ze ook meer te zeggen hebben over het forum...maar trek je er niks van aan Boon,het lijkt allemaal veel wat ze schrijven maar het stelt niks voor
pi_266705
quote:
op 06-08-2000 om 01:14 PM schreef B00N het volgende:
Beste Borgia,

*- wie zegt dat ik eerst drie maanden (onder de zelfde naam) moet posten voordat ik het begraaf ? (en wie denk JIJ wel dat je bent dan..?)

Sukkel!

Ik maak uit je woorden op, dat je maar weinig op dit forum vertoefd hebt, want anders zou je ze met wat meer respekt uitgekozen hebben.

Daarnaast heeft men op dit forum weinig op met gespleten persoonlijkheden, die zich verschuilen achter diverse nicks.

pi_266706
Van mij hoeft het Busforum niet begraven te worden. De komende tijd zullen de passagiers nog regelmatig in het nieuws zijn. En in september begint de volgende Bus, waaraan ongetwijfeld het nodige vooraf zal gaan.
pi_266707
quote:
op 06-08-2000 om 01:41 PM schreef berney het volgende:
helaas denken er hier heel veel dat ze wat zijn boon,omdat ze hier langer komen denken ze dat ze ook meer te zeggen hebben over het forum...maar trek je er niks van aan Boon,het lijkt allemaal veel wat ze schrijven maar het stelt niks voor

Verdomme nog an toe.
Ben ik toch al die tijd met een stelletje sukkels omgegaan. Heb ik me ingelaten met een stelletje bezitterige betweters.
Dat doet pijn om dat zo maar ff te horen te krijgen zo aan het einde van de rit. Berney je had me wel eens een beetje eerder kunnen waarschuwen. Vanaf nu ga ik als een gepijnigde schaduw van mezelf door het leven.
Ik schaam me zo diep, dat ik aan dit forum heb deelgenomen, dat ik er over denk me ook maar te gaan verschuilen achter een andere naam. Het is allemaal wat. Zal in de toekomst dus veel moeten snuffelen, alles heel kritisch lezen en alleen maar kortaf en vooral heel negatief reageren.

Ik zal erover denken om me voortaan "Tekkel" te noemen. Opereert ook laag bij de grond en stoot zich ook pijnlijk aan iedere stoeprand.

Ik mag een "boon" zijn als ik mezelf nog een beetje begrijp.

donderdag 8 juni 2000 @ 15:14:00 #20
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266708
Way to go Fondaco. Go overgrootvader! Het is dat ik geen plaatjes hier op het forum kan zetten maar anders danste er nou een cheerleader met van die pompons door het beeld.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_266709
waarom het busforum begraven??
de volgende bus is toch alweer in aantocht
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  donderdag 8 juni 2000 @ 17:51:00 #22
1941 Babs
Tja.....
pi_266710
Uit de reacties blijkt maar weer dat nieuwe mensen niet of nauwelijks geaccepteerd worden.

Jammer.

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

pi_266711
Maak je geen zorgen, Babsje,
Nog een paar postings en je bent FOK-member. Hebben wij ooit naar tegen JOU gedaan?
Trek het je dus vooral niet persoonlijk aan.
Waar het hier om gaat is dat een NIET-Bus-Fok!ker - of een multiple personality lijder, maar we zijn hier geen psychiatrische inrichting - bepaalt voor ALLE anderen dat dit Forum begraven wordt.
Hoe dus EEN egotrippertje voor een FOK!-meute bepaalt wat er gebeurt. Zou jij nooit in je hoofd halen en daarom hebben we niet vervelend tegen jou gedaan. En daar zal ik nu dan ook niet mee beginnen.

Fondaco, ouwe jongen, niet meteen wanhopen bij het aantreffen van 1 enkele verrader. De wereld is er ruim van voorzien, maar het tal onzer soort is altijd nog groter.
Wij - sorry, ik spreek weer eens voor de anderen - houden erg van Opa.
Wij houden ook van de wijze waarop wij schrijven. Wie dat niet doet en toch post in dit forum is blijkbaar een masochist die zich wil blootstellen aan het deplorabele niveau van onze uitingen.
Met patienten hebben wij hier niets te maken, en om hun lijden niet te vergroten uit oogpunt van menslievendheid, sla ik voor de lijders te ignoreren.

Wie ik dan wel ben? Blijkbaar degene die - wanneer veel mensen hun ongenoegen kenbaar maken, waaronder ik - men altijd mijn persoon uitkiest om tegenaan te pissen. Dat maakt mij tot een - in ieder geval voor dat soort lieden - opvallende persoonlijkheid. Zo in het kader van "hoge bomen vangen veel wind". Let wel: uw idee, niet het mijne.

Dit struikje trekt zich terug in de luwte waar het hoort en laat de windbuilen aan zich voorbijgaan.
OerMoer

donderdag 8 juni 2000 @ 18:31:00 #24
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266712
Babs, ik denk niet dat het zo is dat nieuwe mensen niet geaccepteerd worden. Ik ben zelf ook pas halverwege de bus op het forum gekomen en gewoon opgenomen. Ik vind het alleen onzin om jezelf meteen zo op de voorgrond te plaatsen en dingen hier af te zeiken. Als je gewoon eens eerst gezellig een praatje komt maken, komt het al heel anders over. En stiekem onder een andere naam terugkomen is ook een beetje kinderachtig, toch?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_266713
quote:
op 06-08-2000 om 01:41 PM schreef berney het volgende:

Toch maar effe op dit verdrietige creatuurtje reageren.
Nee, iemand die hier niet of nauwelijks komt mag zich als eenling over het forum van velen
meester maken.
Dat is in jouw optiek blijkbaar normaal. En wat zegt het veel over je.

Ik schaar me achter Fondaco, dit Forum heeft slangen aan de borst gekoesterd.

BOM

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')