Dat kan ook heel goed over 1 jaar zijn, het CDA zal het niet meevallen dat ze als qua zetels geen doorslaggevende stem hebben en telkens moeten toezien hoe subsidies worden stop gezet, waar hun ambtelijke vrienden zo veel lol mee hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Exact.
Bovendien vergeten veel mensen dat de onzekerheid over de HRA niet meer weggaat. Ik bedoel dat ook al beslist het komende kabinet dat ze de aftrek ongemoeid laten, er over (maximaal) 4 jaar weer
Uhh... ik als starter heb 1.5 jaar geleden een eensgezinswoning gekocht en ik heb geen HRA nodig. Zelfs zonder HRA kan ik lekker leven en nog een beetje sparenquote:Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Mmmm.... dat is toch wel vreemd vind je niet, jij hebt geen probleem met de afschaf van de HRA.... maar de starter kan niet meer zonder. Dat betekend volgens mij dat er ernstige problemen zijn in de hemel van de koopmarkt
Ik verwacht het ook. Steeds vaker hoor ik over mensen die nog snel even zoveel mogelijk overwaarde willen cashen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vewacht overigens dat de teller na de vakantie de weg naar boven weer zal hervatten. Nu ligt gewoon alles stil.
en terecht , het pensioen is ook niet erg betrouwbaar meer en de woningprijzen zijn nog steeds op hun top in Nedderland.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook. Steeds vaker hoor ik over mensen die nog snel even zoveel mogelijk overwaarde willen cashen.
De y-as loopt dan ook niet van 0 - 300.000.quote:
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef Verburg_K het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel veelzeggend
DAt heb je met al die arme kutstudenten die na het afstuderen op kamers blijven wonen en het verdommen om zich tot de nek in de schulden te steken voor een tochtige corporatiewoning
Wat let je?quote:Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef dvr het volgende:
Het zou mooi zijn om in die grafiek ook eens de huizenprijs en de 10j-rente geprojecteerd te zien.
Ja dat kan ook niet anders, als al die straatarme studenten met gigantische studieschulden en drie onderbetaalde tijdelijke contracten op kamers blijven wonen en het verdommen om 220.000 euro te lenen voor een knusse tweekamerflatquote:Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef LXIV het volgende:
214.684 huizen te koop
Er worden nog steeds nieuwe records neergezet.
Straatarme studenten hebben ook niets te zoeken in een koopwoning. Eerst maar eens werken voor je geld.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Ja dat kan ook niet anders, als al die straatarme studenten met gigantische studieschulden en drie onderbetaalde tijdelijke contracten op kamers blijven wonen en het verdommen om 220.000 euro te lenen voor een knusse tweekamerflat
214.927 huizen te koopquote:Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Straatarme studenten hebben ook niets te zoeken in een koopwoning. Eerst maar eens werken voor je geld.
Precies.... overheden moeten de opstandige studenten gewoon bestraffen en alles maar dan ook alles in het werk stellen om ze een koopwoning aan te laten kopen. Wat denken deze studenten wel dat ze zijn om te weigeren mee te doen aan het nationale pyramide spel... wil je nu wel of niet bij de leenkampioenen horenquote:Op donderdag 9 september 2010 05:29 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
214.927 huizen te koop
Ik bedoelde afgestudeerden, daardoor loopt de te koop staande voorraad op, omdat starters niets meer kunnen.
Of de bank niets wil met hen
De overheid kan hier iets aan doen, door studentenkamers zwaar te gaan belasten, zeg maar, het weg belasten van het voordeel van een studentenkamer ten opzichte van de koopwoningmarkt![]()
Lijkt me verstandiger het eens vanuit de kern te bekijken. Wat bezielt je om als je 22 a 27 jaar en afgestudeerd bent dat je meent recht te hebben op een koopwoning? Al die tijd gebruik gemaakt van alle studievoorzieningen en aanverwante privileges, nog NIMMER een CENT bijgedragen aan de maatschappij maar toch een koopwoning willen....quote:Op donderdag 9 september 2010 05:29 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
214.927 huizen te koop
Ik bedoelde afgestudeerden, daardoor loopt de te koop staande voorraad op, omdat starters niets meer kunnen.
Of de bank niets wil met hen
De overheid kan hier iets aan doen, door studentenkamers zwaar te gaan belasten, zeg maar, het weg belasten van het voordeel van een studentenkamer ten opzichte van de koopwoningmarkt![]()
Tja ik dat geval zullen we de 225.000 wel gaan halen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger het eens vanuit de kern te bekijken. Wat bezielt je om als je 22 a 27 jaar en afgestudeerd bent dat je meent recht te hebben op een koopwoning? Al die tijd gebruik gemaakt van alle studievoorzieningen en aanverwante privileges, nog NIMMER een CENT bijgedragen aan de maatschappij maar toch een koopwoning willen....![]()
Ga eerst eens 10 of 15 jaar werken ofzo! Niet meer dan logisch en redelijk.
Idd, sommige "studeren" tot hun 30ste omdta ze niet precies weten wat ze willen. En dan hebben ze eindelijk een baantje op 32 en klagen dat ze dan geen hun kunnen kopen...... En meteen ook meeklagen of de pensioenleeftijd... Ga eerst eens meedraaien in de maatschappij voordat ze hun mond open trekken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me verstandiger het eens vanuit de kern te bekijken. Wat bezielt je om als je 22 a 27 jaar en afgestudeerd bent dat je meent recht te hebben op een koopwoning? Al die tijd gebruik gemaakt van alle studievoorzieningen en aanverwante privileges, nog NIMMER een CENT bijgedragen aan de maatschappij maar toch een koopwoning willen....![]()
Ga eerst eens 10 of 15 jaar werken ofzo! Niet meer dan logisch en redelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |