abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84846985
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 10:30 schreef Jane het volgende:

[..]

Exact.
Bovendien vergeten veel mensen dat de onzekerheid over de HRA niet meer weggaat. Ik bedoel dat ook al beslist het komende kabinet dat ze de aftrek ongemoeid laten, er over (maximaal) 4 jaar weer
Dat kan ook heel goed over 1 jaar zijn, het CDA zal het niet meevallen dat ze als qua zetels geen doorslaggevende stem hebben en telkens moeten toezien hoe subsidies worden stop gezet, waar hun ambtelijke vrienden zo veel lol mee hebben
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  woensdag 4 augustus 2010 @ 21:55:41 #177
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_84871758
quote:
Op maandag 26 juli 2010 20:33 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mmmm.... dat is toch wel vreemd vind je niet, jij hebt geen probleem met de afschaf van de HRA.... maar de starter kan niet meer zonder. Dat betekend volgens mij dat er ernstige problemen zijn in de hemel van de koopmarkt :)
Uhh... ik als starter heb 1.5 jaar geleden een eensgezinswoning gekocht en ik heb geen HRA nodig. Zelfs zonder HRA kan ik lekker leven en nog een beetje sparen :)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 23:31:59 #178
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_84876720
Ik vewacht overigens dat de teller na de vakantie de weg naar boven weer zal hervatten. Nu ligt gewoon alles stil.
The End Times are wild
  donderdag 5 augustus 2010 @ 13:39:01 #179
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_84892264
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 23:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vewacht overigens dat de teller na de vakantie de weg naar boven weer zal hervatten. Nu ligt gewoon alles stil.
Ik verwacht het ook. Steeds vaker hoor ik over mensen die nog snel even zoveel mogelijk overwaarde willen cashen.
pi_84897731
quote:
Op donderdag 5 augustus 2010 13:39 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Ik verwacht het ook. Steeds vaker hoor ik over mensen die nog snel even zoveel mogelijk overwaarde willen cashen.
en terecht , het pensioen is ook niet erg betrouwbaar meer en de woningprijzen zijn nog steeds op hun top in Nedderland.
Dat moet je niet afwachten als de HRA gaat verdwijnen, wat absoluut de komende tien jaar gaat gebeuren
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  zondag 15 augustus 2010 @ 17:25:38 #181
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85314497
De afgelopen maanden (tijdens de vakantieperiode) was de teller zeer vlak. Nu verwacht ik dat er weer langzaam beweging in komt. Omhoog of omlaag, wie zal het zeggen? Ik denk omhoog.
Target van 225K op 31-10 2010
The End Times are wild
  zaterdag 4 september 2010 @ 08:51:33 #182
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86053205
214.188 huizen te koop

Vakantie is voorbij.
The End Times are wild
pi_86054310
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 23:48 schreef Jane het volgende:
Da's een behoorlijk heftige grafiek.
De y-as loopt dan ook niet van 0 - 300.000.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_86063844

maar wel veelzeggend

DAt heb je met al die arme kutstudenten die na het afstuderen op kamers blijven wonen en het verdommen om zich tot de nek in de schulden te steken voor een tochtige corporatiewoning
pi_86064336
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:49 schreef Verburg_K het volgende:
[ afbeelding ]
maar wel veelzeggend

DAt heb je met al die arme kutstudenten die na het afstuderen op kamers blijven wonen en het verdommen om zich tot de nek in de schulden te steken voor een tochtige corporatiewoning
Terechte klacht.

Antiklacht: goedkope starterswoningen bouwen.
pi_86083365
214.309 huizen te koop

'And rising'
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_86086876
Het zou mooi zijn om in die grafiek ook eens de huizenprijs en de 10j-rente geprojecteerd te zien.
pi_86176811
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:25 schreef dvr het volgende:
Het zou mooi zijn om in die grafiek ook eens de huizenprijs en de 10j-rente geprojecteerd te zien.
Wat let je?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  woensdag 8 september 2010 @ 13:11:23 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86201378
214.684 huizen te koop

Er worden nog steeds nieuwe records neergezet.
The End Times are wild
pi_86216209
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:11 schreef LXIV het volgende:
214.684 huizen te koop

Er worden nog steeds nieuwe records neergezet.
Ja dat kan ook niet anders, als al die straatarme studenten met gigantische studieschulden en drie onderbetaalde tijdelijke contracten op kamers blijven wonen en het verdommen om 220.000 euro te lenen voor een knusse tweekamerflat
pi_86216998
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:59 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ja dat kan ook niet anders, als al die straatarme studenten met gigantische studieschulden en drie onderbetaalde tijdelijke contracten op kamers blijven wonen en het verdommen om 220.000 euro te lenen voor een knusse tweekamerflat
Straatarme studenten hebben ook niets te zoeken in een koopwoning. Eerst maar eens werken voor je geld. ^O^
pi_86230944
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Straatarme studenten hebben ook niets te zoeken in een koopwoning. Eerst maar eens werken voor je geld. ^O^
214.927 huizen te koop

Ik bedoelde afgestudeerden, daardoor loopt de te koop staande voorraad op, omdat starters niets meer kunnen.
Of de bank niets wil met hen

De overheid kan hier iets aan doen, door studentenkamers zwaar te gaan belasten, zeg maar, het weg belasten van het voordeel van een studentenkamer ten opzichte van de koopwoningmarkt :{

[ Bericht 12% gewijzigd door Verburg_K op 09-09-2010 06:49:46 ]
pi_86233536
quote:
Op donderdag 9 september 2010 05:29 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

214.927 huizen te koop

Ik bedoelde afgestudeerden, daardoor loopt de te koop staande voorraad op, omdat starters niets meer kunnen.

De overheid kan hier iets aan doen, door studentenkamers zwaar te gaan belasten, zeg maar, het weg belasten van het voordeel van een studentenkamer ten opzichte van de koopwoningmarkt :{
Precies.... overheden moeten de opstandige studenten gewoon bestraffen en alles maar dan ook alles in het werk stellen om ze een koopwoning aan te laten kopen. Wat denken deze studenten wel dat ze zijn om te weigeren mee te doen aan het nationale pyramide spel... wil je nu wel of niet bij de leenkampioenen horen :7
I'll sing you a lullaby.
pi_86264342
quote:
Op donderdag 9 september 2010 05:29 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

214.927 huizen te koop

Lijkt me verstandiger het eens vanuit de kern te bekijken. Wat bezielt je om als je 22 a 27 jaar en afgestudeerd bent dat je meent recht te hebben op een koopwoning? Al die tijd gebruik gemaakt van alle studievoorzieningen en aanverwante privileges, nog NIMMER een CENT bijgedragen aan de maatschappij maar toch een koopwoning willen.... |:(

Ga eerst eens 10 of 15 jaar werken ofzo! Niet meer dan logisch en redelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bijvlagenzinvol op 10-09-2010 00:53:09 ]
pi_86267360
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Lijkt me verstandiger het eens vanuit de kern te bekijken. Wat bezielt je om als je 22 a 27 jaar en afgestudeerd bent dat je meent recht te hebben op een koopwoning? Al die tijd gebruik gemaakt van alle studievoorzieningen en aanverwante privileges, nog NIMMER een CENT bijgedragen aan de maatschappij maar toch een koopwoning willen.... |:(

Tja ik dat geval zullen we de 225.000 wel gaan halen.

Ik kon vroeger vrij snel een baan met vast contract krijgen maar dat is nu over
pi_86267447
Een nieuw hoogtepuntje, de 215.000 grens:

215.199 huizen te koop
veni...bibi...vomui
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:29:56 #197
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_86267874
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 00:26 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Idd, sommige "studeren" tot hun 30ste omdta ze niet precies weten wat ze willen. En dan hebben ze eindelijk een baantje op 32 en klagen dat ze dan geen hun kunnen kopen...... En meteen ook meeklagen of de pensioenleeftijd... Ga eerst eens meedraaien in de maatschappij voordat ze hun mond open trekken.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  vrijdag 10 september 2010 @ 08:37:02 #198
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_86267960
Iedereen is weer lekker terug van vakantie :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_86270710
Ik hoor dat er hier een partij 'oude lullen' lurken :')

Toevallig waren dat de mensen die tot een paar jaar geleden jullie afgeleefde zooi kochten voor een premium prijs.... nu ze dat weigeren moet er natuurlijk flink op afgegeven worden :|W
Zijn er nog Wilders stemmers in de zaal _O-
I'll sing you a lullaby.
  zaterdag 11 september 2010 @ 09:22:56 #200
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_86306248
215.435 huizen te koop.

Ik verwachtte al dat het na de vakantie weer richting zou gaan kiezen. Het lijkt wel net zo steil te gaan als voor de vakantie.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')