Nick Aylerquote:
Dan gaan we er we mee steppen, who cares!!!quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:42 schreef Beach het volgende:
Je kan beter met mij motorrijden; ik wed dat hij niet eens weet hoe het werkt.
Jamaar hij's toch echt ECHT prachtig?quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou Ang3l, een kind bij de ene, trouwen met een ander, 's nachts een vreemde poes, eens in de zoveel tijd een scharrel... Darksided!
quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan gaan we er we mee steppen, who cares!!!
Ew. Die vind ik dan weer 3x niksquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:54 schreef wonderer het volgende:
Hij heeft wel wat weg van Winston Gerstenat.
Die heeft flinke jetsersquote:Op woensdag 2 juni 2010 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Voor de bi's onder ons: Christina Hendricks (Mad Men) - wat een epische borsten!
Wat een mooie vrouw
Je hoeft niet bi te zijn om een vrouw mooi te vinden.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:55 schreef Ang3l het volgende:
Voor de bi's onder ons: Christina Hendricks (Mad Men) - wat een epische borsten!
Wat een mooie vrouw
Maar het helpt welquote:Op woensdag 2 juni 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft niet bi te zijn om een vrouw mooi te vinden.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien. Maar ik kan een schilderij ook prachtig vinden, ookal wordt ik er niet opgewonden van.
quote:Op woensdag 2 juni 2010 01:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien. Maar ik kan een schilderij ook prachtig vinden, ookal wordt ik er niet opgewonden van.
I know, ik voel me viesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |