Ja, maar ooms en tantes zijn ook lang voor indo-zijnde.. en hun zijn ook kwart nederlands, ennnn daarbij ook nog 1 hele oostenrijker , ons pap dus.. Dus heb t niet tegenzitten (de lengte) gelukkigquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wellicht dat laatste ja
Die zijn meestal klein van stuk
Wat zijn er hier ineens veel lange mannenquote:
half oostenrijks, heb je dan een waldhoorn in je broek zitten?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar ooms en tantes zijn ook lang voor indo-zijnde.. en hun zijn ook kwart nederlands, ennnn daarbij ook nog half oostenrijker.. Dus heb t niet tegenzitten gelukkig
Ik kende ooit een grote knappe indo.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:07 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja, maar ooms en tantes zijn ook lang voor indo-zijnde.. en hun zijn ook kwart nederlands, ennnn daarbij ook nog 1 hele oostenrijker , ons pap dus.. Dus heb t niet tegenzitten (de lengte) gelukkig
We gaan Thomas Berge sturenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
mogelijke songfestivalkandidaat voor volgend jaar?
quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
half oostenrijks, heb je dan een waldhoorn in je broek zitten?
Ze moeten wel een beetje strak zitten.quote:
ik heb het dit jaar helemaal gemist. Ik heb wel mijn Tivo gezet, dus ik kan het nog kijken. maar Sieneke lag er al uit.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
mogelijke songfestivalkandidaat voor volgend jaar?
ik denk dat we meer kans maken met zo'n lekkere dame.quote:
Nederlanders zijn sowieso best wel lang.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat zijn er hier ineens veel lange mannen
Het was meer wishfull thinking ja... ik mag alleen kijkenquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch al een relatie? dus mag je alleen kijken. Of is het een open relatie?
dat zeg ik... dat staat mij nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ze moeten wel een beetje strak zitten.
Whitney aka Cracky.quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:15 schreef Deceit het volgende:
wat een Gaymuziek eigenlijk wordt er hier altijd afgespeeld op t werk..
Whitney Houston...
Jennifer Hudson, Susan Boyle, Westlife, Mariah Carey, B. Streisand..
met uitzondering van celebrities, toch? Dat is hier wel de tendens...quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was meer wishfull thinking ja... ik mag alleen kijken
je bent nog aan het werken aan je lichaam zodat ie summerproof is?quote:
Ik ben aan het afvallen ja.. maar summerproof zal ik wel niet wordenquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent nog aan het werken aan je lichaam zodat ie summerproof is?
In het amerikaanse leger is het toch don't ask don't tellquote:Op woensdag 2 juni 2010 14:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En ja, ze wisten na dag 3 dat ik homo was.![]()
Komt door Bobby, die had een slechte invloed op haar. Kon je duidleijk zien in die reality-show van die twee. Daar deed ze helemaal crazy.. de hele tijd BOOOOBBBBYYYYYYYYY schreeuwen.quote:
MadTVquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Komt door Bobby, die had een slechte invloed op haar. Kon je duidleijk zien in die reality-show van die twee. Daar deed ze helemaal crazy.. de hele tijd BOOOOBBBBYYYYYYYYY schreeuwen.![]()
hoeveel weeg je? Of ben ik too forward?quote:Op woensdag 2 juni 2010 15:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben aan het afvallen ja.. maar summerproof zal ik wel niet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |