Ik diagnosticeer mezelf met falende autocorrectie.quote:
Jongen, ga es centjes sparen voor je eigen vervoer. Ik heb een mooie wagen staan, maar ik ga er niet mee naar het werk omdat het teveel parkeergeld kost. Daarom heb ik zo`n abo. Werkschuwe studentenquote:
Ik ga met de auto naar werk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jongen, ga es centjes sparen voor je eigen vervoer. Ik heb een mooie wagen staan, maar ik ga er niet mee naar het werk omdat het teveel parkeergeld kost. Daarom heb ik zo`n abo. Werkschuwe studenten
Inderdaad. Ik sta lekker uitgebreid op de Keizergracht met de auto voor 5 euro per uur. Altijd plek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:16 schreef IkBenOzan het volgende:
Mensen die geen parkeergeld kunnen betalen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik sta lekker uitgebreid op de Keizergracht met de auto voor 5 euro per uur. Altijd plek.
Kan ik net zo goed niet gaan werkenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik sta lekker uitgebreid op de Keizergracht met de auto voor 5 euro per uur. Altijd plek.
Je werkt zwart?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed niet gaan werkenDan verdien ik nog maar aan de WW.
Dan verdien jij best wel weinigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:20 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed niet gaan werkenDan verdien ik nog maar aan de WW.
Nee hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |