Maar niet veel hoor, het meeste doet Evert ten Napel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 00:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Youri Mulder? Geeft die geen commentaar in FIFA?
Mijn eerste topickaap en zit hier al 6 jaar ofzo, ben stiekem trots.quote:
Je had em niet eens door.quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 00:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn eerste topickaap en zit hier al 6 jaar ofzo, ben stiekem trots.
Bij de reactie had ik het zeker al door, ben blond maar niet blonTquote:
quote:
Hier begint de kaap vind ik.quote:foto Op dinsdag 1 juni 2010 23:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het schijnt dat youri Mulder af en toe wat zegt in FIFA
Heb je wel gecheckt of je geen kapmes in je nek hebt?quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:10 schreef Dionysiou het volgende:
Kom net terug
Wat een sfeer
Stond midden tussen die Ghana aanhangers echt toffe gasten!![]()
ja doet hij ook tegen feijenoord, gaat hij zeggen dat het Zo'n topcoach is en wat hij verder nog winnen kanquote:Op woensdag 2 juni 2010 02:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je moet in FIFA10 voor de lol eens spelen met werder bremen. Af en toe gaat Mulder helemaal los, dan gaat ie een verhaal van 10 minuten over de coach van werder houden
Jan Mulder?quote:Op woensdag 2 juni 2010 02:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
Je moet in FIFA10 voor de lol eens spelen met werder bremen. Af en toe gaat Mulder helemaal los, dan gaat ie een verhaal van 10 minuten over de coach van werder houden
Ik meen dat hij commentaar geeft op FIFA.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik laatst Jan Mulder bij DWDD, weet iemand wat zijn zoon tegenwoordig doet?
Kan iemand dit misschien bevestigen?quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik meen dat hij commentaar geeft op FIFA.
Ik weet het ook niet zeker, maar veel mensen zeggen dat hij commentaar geeft op FIFAquote:foto Op woensdag 2 juni 2010 10:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kan iemand dit misschien bevestigen?
Echter doet Evert ten Napel het leeuwendeel van het commentaar.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar veel mensen zeggen dat hij commentaar geeft op FIFA
En doet hij dan alles in z'n eentje?quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 10:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker, maar veel mensen zeggen dat hij commentaar geeft op FIFA
Welk vak vat zat je?quote:
Ja, dat wel, want van PES weet ik het nietquote:Op woensdag 2 juni 2010 11:35 schreef MB23 het volgende:
Bij FIFA is dat toch?
in ieder geval niet youri mulder, die doet het bij FIFAquote:Op woensdag 2 juni 2010 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, dat wel, want van PES weet ik het niet
Ja, maar hij zegt wel vrij weinig, omdat hij het samen doet met Evert ten Napel.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
in ieder geval niet youri mulder, die doet het bij FIFA
In FIFA toch?quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, maar hij zegt wel vrij weinig, omdat hij het samen doet met Evert ten Napel.
misschien heeft hij het over evert ten napel, die doet het meeste werk, youri mulder zegt af en toe wat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Inderdaad, als je het tenminste over Youri Mulder hebt
Maar je hebt twee van die voetbalspellen he, bij welke doet hij het dan?quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 13:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
misschien heeft hij het over evert ten napel, die doet het meeste werk, youri mulder zegt af en toe wat.
Youri Mulder bedoel je? FIFA heb ik wel eens gehoord.quote:Op woensdag 2 juni 2010 14:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar je hebt twee van die voetbalspellen he, bij welke doet hij het dan?
Jazeker, in FIFAquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:13 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Youri Mulder. Doet die ook commentaar dan?
Kan iemand dat bevestigen?quote:
Dat is waar Youri en Evert vullen elkaar meer dan perfect aanquote:Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan iemand dat bevestigen?
Zo ja, heeft er iemand al eens uit ergernis zijn controller door het beeldscherm gepleurd?
In 2006 lulde die vent al door FIFA heen, geen flauw idee of dat nu zo is?quote:foto Op woensdag 2 juni 2010 15:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan iemand dat bevestigen?
Zo ja, heeft er iemand al eens uit ergernis zijn controller door het beeldscherm gepleurd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop