Maak je huiswerk zelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:01 schreef vraag3d het volgende:
Sorry heb het heel snel gemaakt daarom vraag ik of iemand het voor me kan verbeteren
slotje hier graagquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:58 schreef nattermann het volgende:
Interview voor school verbeteren
Déja-vu.
Hoeveel topics ga je nog openen zodat iemand hier je huiswerk gaat maken? Doe het mooi zelf, leer je nog iets van. Steek er eens wat tijd in.quote:
Ga er godverdomme eerst zelf maar eens wat werk in steken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:01 schreef vraag3d het volgende:
Sorry heb het heel snel gemaakt daarom vraag ik of iemand het voor me kan verbeteren
Nop heb ik nooit eerste keer dat dit gebeurt begin altijd op tijd ik doe zelf gymnasium tweetaligquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:21 schreef Sigmund666 het volgende:
Laat me raden TS. Je bent zo'n scholier loser die elke keer wanneer hij hoort dat hij een opdracht moet maken het afdoet met 'komt later wel!' of 'het is vakantie! Dat komt morgen wel joh!' en achteraf als een bitch gaat lopen janken en haasten omdat hij het de volgende dag moet inleveren
Tip: Lekker nachtbraken en zelf maken.
Mag dat duidelijk wezen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef vraag3d het volgende:
Nederlands is mijn slechtste vak op school
En zo simpel toch, om correct Nederlands te schrijven. Dat je dat niet snapt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:39 schreef vraag3d het volgende:
Nederlands is mijn slechtste vak op school
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |