Ik zou graag die stylus pen van je willen kopen, de mijne is kwijt. Ik bied 15 euroquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:26 schreef Phoenix_Wright het volgende:
Bij deze bied ik mijn 1 jaar oude Blackberry Bold 9000 te koop omdat ik een nieuwe Blackberry heb gekocht.
Het toestel verkeert in goede staat. Hij werkt perfect en hij draait op OS5.0. Dat is de nieuwste Blackberry software die er voor zorgt dat het toestel vele malen stabieler draait.
Daarnaast krijg je al mijn accesoires erbij die ik in de loop der tijd heb gekocht.
Dit zijn:Een silicone hoesje (anti slip) Een polymere hoesje, deze is glad en makkelijker voor dagelijks gebruik omdat je niet je hele binnenzak van je broek naar buiten trekt in tegenstelling tot het silicone hoesje. Originele rode achterkant- Originele Parelmoer achterkant + toetsenbord+ behuizing. HET ORIGINELE!! Niet de volledige witte versie die nep is en door bijna iedereen op marktplaats wordt aangeboden Extra trackball in het zwart Schroevendraaiertje
Daarnaast krijg je natuurlijk het oplaadsnoer, leder hoesje en de doos gewoon.
Minimale prijs is ¤199,- en het toestel met bijbehoren mag je ophalen. Ik wil hem ook verzenden maar dan zijn de verzendkosten voor de koper.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je interesse hebt, PM mij even of reageer natuurlijk ff hier in dit topic:)
De blackberry is op te halen in Almere. de aankoopbon moet ik even naar zoeken maar die ligt hier nog wel ergens. Anders heb ik ook de orderbevestiging wel in mijn mail.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:28 schreef -Whazaah- het volgende:
Waar is de BlackBerry op te halen? En heb je de aankoopbon nog?
Lol! dat is een schroevendraaierquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:29 schreef Antwerpen het volgende:
[..]
Ik zou graag die stylus pen van je willen kopen, de mijne is kwijt. Ik bied 15 euro
35 euro. Dan betaal ik ook jouw verzendkostenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:25 schreef mrhercules80 het volgende:
wat wil je voor die witte coverset+schroevendraaier hebben?
wat kost die schroevendraaier?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:37 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Lol! dat is een schroevendraaier.
Nee, Telfort ondersteunt geen Blackberry services dus pingen via telfort zit er helaas niet inquote:
quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:05 schreef Phoenix_Wright het volgende:
[..]
Nee, Telfort ondersteunt geen Blackberry services dus pingen via telfort zit er helaas niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |