Sorry, maar wat voor kattenbak heb jij dan? Ik heb twee katers rondrennen en die schijten en piesen een groot formaat kattenbak (ze passen er beide in) in een dag vol. Na drie dagen, wil niet weten hoe die bak er dan uitziet.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:45 schreef -moppie- het volgende:
2x per dag?
wij 2x per week en we hebben 2 katten.
tip: koop een dichte kattenbak.
nou wij hebben 2 poesjes en toen ze jong waren kregen ze dat ook voor elkaar. Nu niet meer!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:53 schreef Casos het volgende:
[..]
Sorry, maar wat voor kattenbak heb jij dan? Ik heb twee katers rondrennen en die schijten en piesen een groot formaat kattenbak (ze passen er beide in) in een dag vol. Na drie dagen, wil niet weten hoe die bak er dan uitziet.
En een ruime kattenbak, niet zo'n kleine bakjes waar de kat net in past.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:01 schreef Lienekien het volgende:
Fijn klontvormend grit, dat is mijn beste tip.
Die van onze kat is niet zo groot, maar wel zonder kap, dus genoeg bewegingsruimte.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:12 schreef valkhyr het volgende:
[..]
En een ruime kattenbak, niet zo'n kleine bakjes waar de kat net in past.
Die katten van mij zijn ook gecastreerd, maar MEUREN dat er 1 doet, niet normaal!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:24 schreef felixvulgaris het volgende:
Zijn je katten gecastreerd? Urine van gecastreerde katten stinkt minder.
Wij gebruiken de korrels van de AH Schep & Schoon Hygiëne. Daar zit een luchtje en de bak stinkt dan echt niet. (Wij hebben 2 binnenkatten)quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:07 schreef lies1947 het volgende:
ze zijn gecastreerd, dus ik ruik niet zozeer de urine, maar meer de poep.
bedankt voor alle reacties en tips.
Bak helemaal schoonmaken met water en allesreiniger hier iedere keer.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:55 schreef Casos het volgende:
Pfff, want zijn sommige mensen toch smerig zeg. Elke dag minimaal 1x dat ik de drollen uit de bak schep en de ergste pieskorrels. Om de dag wordt deze helemaal leeggegooid en voorzien van vers kattengrid (javame premium) en elk weekend wordt de bak zelf helemaal schoongemaakt met water en chloor.
sorry hoor maar dit is zwaar overdreven. Zeker met goed grind.quote:Op woensdag 2 juni 2010 08:55 schreef Casos het volgende:
Pfff, want zijn sommige mensen toch smerig zeg. Elke dag minimaal 1x dat ik de drollen uit de bak schep en de ergste pieskorrels. Om de dag wordt deze helemaal leeggegooid en voorzien van vers kattengrid (javame premium) en elk weekend wordt de bak zelf helemaal schoongemaakt met water en chloor.
whutquote:Op woensdag 2 juni 2010 08:55 schreef Casos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |