Je bent niet de enige die met de KMS bezig is, wat een papierwerk zeg... Maar mondjesmaat binnenkomen.... de KMS zit gewoon vol, voor elke richting behalve infanterie. als ik geluk heb kan ik over een half jaar beginnen, wss pas over een jaarquote:Op donderdag 3 juni 2010 13:29 schreef Maitje het volgende:
[..]
Daarom ging ik vanochtend! Om 9 uur (en dat op mijn vrije ochtend/middag), maar de zon scheen toen ook al was echt heul warm.
Net mijn vader gesproken over voorlichting en solliciteren bij KL. Wat een gezeik!. Hij blijkt de man die de voorlichting gaat geven te kennen, heel erg goed zelf. Dus had hem gesproken hoe en wat. Nu blijkt dat burgers maar mondjesmaat binnen komen op deze opleiding, en dat werkt dus in het nadeel.
Al, wat dan wel weer in mijn voordeel werkt, is dat ik geneeskundige achtergronden heb (welliswaar met dieren maar toch).
Vind het toch even (*%%^&om te weten.. maar extra motivatie om te laten zien dat ik het waard ben om aangenomen te worden
.
Druk bezig met portofolio voor sollicitatie... Whaha.. ze zijn echt niet van me af![]()
Ik heb nog slechter nieuwsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die met de KMS bezig is, wat een papierwerk zeg... Maar mondjesmaat binnenkomen.... de KMS zit gewoon vol, voor elke richting behalve infanterie. als ik geluk heb kan ik over een half jaar beginnen, wss pas over een jaar
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef viezerdt het volgende:
Je kan toch ook als je diploma's niet toereikend zijn een toelatingstest doen?
Je kunt ze ook nog eens vervalsenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef viezerdt het volgende:
Is strafbaar...quote:
Volgens mij klopt dat wel, althans dat zei mijn vaderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef viezerdt het volgende:
Zo slecht krijg je toch niet te eten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Remco026 het volgende:
Zo lekker terug van oefening, wat is het altijd lekker om dan weer onder een douche te staan en fatsoenlijk eten naar binnen te werken
Maitje wat kut voor je, maar zoals al gezegd misschien beginnen als korporaal verpleger en jezelf omhoog werken?
I know (vandaar ook dat huilie icoontje erachter)quote:
Kiezen tussen gevechtsrantsoenen of echt eten? Dan verkies ik toch echt echt etenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zo slecht krijg je toch niet te eten?..
Dat is afhankelijk van de oefening. Die je een cursus bij het KCT dan word je compleet gestripped.quote:
Ik weet niet, heb het ooit is gehoord van een gozer die bij de KL zat en die zei dat er een oefening was waarbij je zelfs geen sigaretten mee mocht nemen....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat is afhankelijk van de oefening. Die je een cursus bij het KCT dan word je compleet gestripped.
Maar normale internationale of nationale oefeningen mag je je eigen "mats" met je meezeulen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik had dan ook altijd folie/vacuum verpakte schnitzels en hamburgers bij me, een stuk belegen kaas, een salami worst, wat marsen of snickers, sambal, drop etc bij me in mijn matsdeel van de ruza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |