quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Noem je ons nu sex dolls of praat je tegen de muur?
Heb ik ook. Maar ff serieus he, hij staat me wel of nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die gratis hebt gekregen
Je hoeft niet de goedkeuring van mensen hier te hebben om zelf iets leuk te vinden hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:32 schreef NetSphere het volgende:
Wat vinden jullie dan van deze hoed?
[ afbeelding ]
Ik vraag toch ook niet wat ik er van moet vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft niet de goedkeuring van mensen hier te hebben om zelf iets leuk te vinden he.
Volgens mij loop je een beetje achter? Maar enjoyquote:
OUTTV is pas vorige week begonnen met uitzenden van seizoen 2, dus vandaar. Heb je ook Rupaul untucked gezien ? dat is nu bezig.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij loop je een beetje achter? Maar enjoy
Ik onthoud me wel gewoon van commentaarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je die gratis hebt gekregen
Ik vind het een lelijke hoed die niemand staat. Zo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:42 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik vraag toch ook niet wat ik er van moet vindenBen gewoon nieuwsgierig ja
haha zat ff naar jouw fotos te kijken en je mening deert me dus echt nietquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijke hoed die niemand staat. Zo.
Ik zei het ook niet om je te deren, dus komt mooi overeen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:56 schreef NetSphere het volgende:
[..]
haha zat ff naar jouw fotos te kijken en je mening deert me dus echt niet
Ahh. Ja, untucked is grappigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:45 schreef creno het volgende:
[..]
OUTTV is pas vorige week begonnen met uitzenden van seizoen 2, dus vandaar. Heb je ook Rupaul untucked gezien ? dat is nu bezig.
Freaky.quote:
Cyclopsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik herkende 'm wel. Wist alleen niet dat ie ook van die rode ogen had, dacht dat dat die andere was. Maar ik ben geen expert
.
Precies genoegquote:
Hij mist een leuk hoedje.quote:
Bij de gaytoys op de Keerweer in Rotterdam hebben ze vast wel wat....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet in ieder geval. Misschien Vlarp, die houdt wel van cowboygear.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik niet in ieder geval. Misschien Vlarp, die houdt wel van cowboygear.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:22 schreef NetSphere het volgende:
Jullie weten zeker niet waar ik een bruin en wit leren broek voor mannen kan halen he ?
madre de diosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |