Je weet in ieder geval meer over dameshoeden dan over spellingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Mode politie haha dat is een goeie! Ik denk dat ik hier het meest over mode weet dan de rest bij elkaar.
op BH's ook niet maarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:24 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Er staat niet ergens "alleen voor vrouwen" op ofzo. Dus whatever.
haha heb hulp gehad hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
grote bewondering en respect, dat je al zo jong zo stevig positie in durft te nemen, bravo, hulde
Maar iemand die geen hoed draagt, en in een standaard spijkerbroek en t-shirtje loopt kan evenzogoed zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook. Jezelf kunnen en durven zijn in deze wereld en daar voor uitkomen is nou niet echt het makkelijkste.
van wie, dat vind ik dan wel weer interessant om te wetenquote:
Beste vriendinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
van wie, dat vind ik dan wel weer interessant om te weten
Ja nou dan heb je dus ook geen probleem of wel ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar iemand die geen hoed draagt, en in een standaard spijkerbroek en t-shirtje loopt kan evenzogoed zichzelf zijn.
Ik heb ook geen probleem. Ik bedoel alleen te zeggen dat wat wonderer zegt voor iedereen op gaat en niet alleen voor mensen die zich anders kleden.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja nou dan heb je dus ook geen probleem of wel ?
Ik heb persoonlijk niets met hele vrouwelijke homo's... ik vind ze vaak over de top, overdreven aanwezig en irriteer me er mateloos aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:52 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ja nou dan heb je dus ook geen probleem of wel ?
Nee hij bedoelde dat sommige mensen moesten durven om zichzelf te zijn.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook geen probleem. Ik bedoel alleen te zeggen dat wat wonderer zegt voor iedereen op gaat en niet alleen voor mensen die zich anders kleden.
Zo ben ik dan weer niet hoor. Ben eigenlijk best rustig en droog, tenzij ik opgewonden ben over ietsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk niets met hele vrouwelijke homo's... ik vind ze vaak over de top, overdreven aanwezig en irriteer me er mateloos aan.
Ja daarom ben ik heteroquote:
Mja, je doet nu wel precies hetzelfde als anderen hier tegen jou doenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde dat sommige mensen moesten durven om zichzelf te zijn.
Wat ik btw echtg een turnoff vind is als jongens zichzelf niet kunnen kleden. Bijvoorbeeld van die standaard spijkerbroeken die dan ook nog eens iets te kort zijn, gatverdamme.
Jij zou eens een goed boek moeten lezen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:57 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee hij bedoelde dat sommige mensen moesten durven om zichzelf te zijn.
Wat ik btw echtg een trunoff vind is als jongens zichzelf niet kunnen kleding. Bijvoorbeeld van die standaard spijkerbroeken die dan ook nog eens iets te kort zijn, gatverdamme.
ja het is tcoh allemaal leuk, heb je nog een beetje diversiteit (heb ik dat goed gespeld, spellingpolitie?)..En ik ken hier eigenlijk wel wat vrouwelijke types hier, die meer man zijn dan de mannelijkequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk verschillende gradaties
Oh iedereen moet gewoon leven op de manier waarop hij dat wil... alleen heb ik niet met alle soorten en maten een even grote klikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja het is tcoh allemaal leuk, heb je nog een beetje diversiteit (heb ik dat goed gespeld, spellingpolitie?)>.En ik ken hier eigenlijk wel wat vrouwelijke types hier, die meer man zijn dan de mannelijke
ha me spelfouten al gezien hoor en verbetert :pquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij zou eens een goed boek moeten lezen....
[ afbeelding ]
oja ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, je doet nu wel precies hetzelfde als anderen hier tegen jou doen.
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef NetSphere het volgende:
[..]
ha me spelfouten al gezien hoor en verbetert :p
Je bent gewoon een bekrompen kut dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh iedereen moet gewoon leven op de manier waarop hij dat wil... alleen heb ik niet met alle soorten en maten een even grote klik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |