Da's toch gewoon een vrouwenhoed?quote:
nieuwe is al besteld vandaagquote:
nee dus eigenlijk heb je wel gelijk, gewoon opdoen dat ding. Maar ik vind het nog steeds een beetje grappigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:24 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Er staat niet ergens "alleen voor vrouwen" op ofzo. Dus whatever.
Je kunt je misschien beter laten verbouwen tot vrouwquote:
Ik ben ook grappigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee dus eigenlijk heb je wel gelijk, gewoon opdoen dat ding. Maar ik vind het nog steeds een beetje grappig
Dat vind ik ZON bullshit haha. Alsof je alleen het 1 of het ander kan zijn er niks tussenin ligt. Ik ben gewoon blij om een man te zijn hoor alleen ben ik van binnen wat vrouwelijker boeiend.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt je misschien beter laten verbouwen tot vrouw
ik kan me niet voorstellen dat dat gezellige avonden zijnquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef Ang3l het volgende:
Jamaar jamaaar........ ok.
Dan hebben we er al 4!
Viccky christina barcelona
21 centimetros
Taking Woodstock
Stranger than fiction
Alle 4 al gezien, maar da's niet erg!
Ach ja voor alles is een doelgroepquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Dat vind ik ZON bullshit haha. Alsof je alleen het 1 of het ander kan zijn er niks tussenin ligt. Ik ben gewoon blij om een man te zijn hoor alleen ben ik van binnen wat vrouwelijker boeiend.
Als in mannen die het aantrekkelijk vinden dat hun vriend eigenlijk net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben...quote:
games en herenscheiding is zo 2006quote:
jij bent een diva in wording mag ik je een vleugel en een waaier aanbiedenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:55 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Jawel voor in de zomer lekker in de tuin. Grote zonnebril eronder
Je kent me helemaal niet dus hoe kan je nou weten dat ik net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als in mannen die het aantrekkelijk vinden dat hun vriend eigenlijk net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben...
maar whatever floats your boat
quote:
Begrijp me goed... je moet doen en laten wat je wil... alleen je hebt een overduidelijke vrouwelijke kant als ik je foto's en posts zie...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Je kent me helemaal niet dus hoe kan je nou weten dat ik net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben?
Dat je in zon slowchat nog bekrompen mensen kon tegen komen.
hahaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent een diva in wording mag ik je een vleugel en een waaier aanbieden
HO dat is niet zo ! R mag dan ook wat vrouwelijker zijn soms, maar tieten en een kutquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als in mannen die het aantrekkelijk vinden dat hun vriend eigenlijk net zo goed tieten en een kut had kunnen hebben...
maar whatever floats your boat
Er zijn natuurlijk verschillende gradatiesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
HO dat is niet zo ! R mag dan ook wat vrouwelijker zijn soms, maar tieten en een kut
grote bewondering en respect, dat je al zo jong zo stevig positie in durft te nemen, bravo, huldequote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:29 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Dat vind ik ZON bullshit haha. Alsof je alleen het 1 of het ander kan zijn er niks tussenin ligt. Ik ben gewoon blij om een man te zijn hoor alleen ben ik van binnen wat vrouwelijker boeiend.
Mode politie haha dat is een goeie! Ik denk dat ik hier het meest over mode weet dan de rest bij elkaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Stroekie het volgende:
arme netsphere gisteren de spelling politie en vandaag de mode politie op z'n dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |