Weet ik 'tquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kom op Ang! Wie was dat nou?? Die gereformeerde??
Bij de Bonte Osquote:
Nou in den beginne stond hij op gay.nl met op de ene foto zijn bright smile en op de andere foto zijn bright hammer, dus die was helemaal content met zichzelf.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar Weemz was toch niet tegen homo's? Of wel? En was ie heel erg in persoonlijke strijd met zichzelf. Dat ie 's avonds voordat ie naar bed gaat zichzelf eerst nog geselt om voor zijn zondige gedachten te boeten?
Yellow Cab is alweer gesloten, zit nu iets nieuws.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:52 schreef Ang3l het volgende:
Bij de Bonte Os
Of die drugskiet... yellow cab?
Hierissieweer dénkt dat hij God is na die poppers.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik 'tHierissieweer? Of nee.... dinges..... Marco?
quote:
Was echt grappig om dat op tv te zienquote:
echt ziek was datquote:
Ja ik ken alleen dat einde. Nooit de hele aflevering gezien.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was echt grappig om dat op tv te zien
mijn vriend is ook leraarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:03 schreef Dosadi het volgende:
ik had met mijn collega een middagje spijbelen, en toen was dat op tv, net op het moment dat haar mega-freak out begon... mijn collega vond het bizar
Mijn moeder vindt dat wijf hilarisch
En in ander nieuws, vanavond slaap ik slecht,... examen nakijken is nog erger dan ze moeten maken. En dan bedoel ik niet zozeer het nakijken... want dat is een eitje... maar het is verdomme zien hoe je leerlingen het helemaal verneukt hebben en je met pijn in je hart niets kan doen omdat alles vastligt in het heilige correctie-model.
Ze is nog vaker terug gekomen in latere afleveringen, toen hadden ze haar in huis gestopt met een zwarte supremacist enzo...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:04 schreef Ang3l het volgende:
Ja ik ken alleen dat einde. Nooit de hele aflevering gezien.
Ben hem nu aan 't kijken
Ow! Dat jongste meisje is haar KLEINkind!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:06 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Ze is nog vaker terug gekomen in latere afleveringen, toen hadden ze haar in huis gestopt met een zwarte supremacist enzo...
maar toen was het niet leuk want toen was ze ineens heel erg "maar ik kan ook een echt mens zijn"
Welke nagellak?quote:
En het jachtseizoen is nog niet eens geopend!quote:
Én EFF.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welke nagellak?
Die heb ik geen!
Ja zwarte, van carnaval
Waar ben je geraakt?quote:
We gaan als Jem and the Holograms op het EFF volgend jaar, past perfect want we zijn met z'n vijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Welke nagellak?
Die heb ik geen!
Ja zwarte, van carnaval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |