abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_82618542
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 17:28 schreef Two het volgende:
Komen jullie met een apart concert (dus niet op een festival) als live act in Nederland met de Immersion tour?
Dat is iig een vraag waar ik het antwoord wel op wil weten!
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_82622360
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:51 schreef =HellFire= het volgende:
- Waarom is Paul Kodish (drummer 2006-2009) vervangen?
- Jullie laatste plaat krijgt gemengde (maar ook positieve!) kritieken op het populaire d'nb-forum Dogs on Acid en wordt ook gepromoot. Na enige controverse met forumposters aldaar hebben jullie toentertijd besloten om het forum vaarwel te zeggen. Nog plannen om terug te keren en weer wat van je te laten horen?

Niet dat ik er zelf op zit, maar vrienden van me die Pendulum haten met een passie wel, maar de controverse rondom Pendulum en het forum vind ik wel fascinerend om te lezen. Gelukkig ben ik ook geen diehard D&B-fan, dus ik trek Pendulum met haar rockinvloeden en poppy sound dan ook wel.
Ik kan daar zo misselijk van worden, "Het is geen echte DnB dus is het schijt". Als zij een andere kant op gaan die je niet bevalt luister je het toch lekker niet

Ik hou ook wel van de pop, rock en metal invloeden
pi_82622577
Nou ja, het is met name de toon die Rob Swire aansloeg in een van z'n laatste post. Dat Drum 'n Bass dood is, er geen rek meer in zit, teveel underground is. En dat ze sell outs zijn. Toen hij zei van, nou ja, als het zo moet zijn, dan is Granite (over dat nummer begon de heisa) maar de "nail in the coffin". Tsja, geen verstandige woordkeuze op een forum waar je eens groot ben geworden met Hold Your Colour.
pi_82623625
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 16:28 schreef =HellFire= het volgende:
Nou ja, het is met name de toon die Rob Swire aansloeg in een van z'n laatste post. Dat Drum 'n Bass dood is, er geen rek meer in zit, teveel underground is. En dat ze sell outs zijn. Toen hij zei van, nou ja, als het zo moet zijn, dan is Granite (over dat nummer begon de heisa) maar de "nail in the coffin". Tsja, geen verstandige woordkeuze op een forum waar je eens groot ben geworden met Hold Your Colour.
Ah oké dat wist ik niet, dan kan ik compleet begrijpen dat er een verhitte discussie uitbreekt!

Ik ben zelf niet echt een DnB fan dus voor mij mogen ze lekker doorgaan in deze richting
pi_83134949
Zijn ze al gesteld? Ik ben best benieuwd.
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
"Never back down, never give in"
pi_83138313
WAT?
Dit heb ik helemaal gemist
Het is dus al geweest??
Jammer....


Ik heb ze ondekt sinds een maandje of 2, en vind het toffe muziek
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:44:33 #32
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_83146469
De vragen zijn als het goed is op het bureau van de contactpersoon
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_83153702
-staat in de OP-

[ Bericht 78% gewijzigd door krioro op 22-06-2010 18:01:17 ]
pi_83400754
Ah shit, jammer dat ze al geweest zijn. Mocht dat toch niet het geval zijn:

Wanneer en waarom hebben jullie besloten van een typische Drum and Bass formatie (DJ/Producer(s) met grotendeels puur elektronische geluiden) naar een Drum and Bass band (Ook producers, maar met veel ''echte'' geluiden zoals gitaar en echte drum) te gaan. Als voorbeeld een Drum and Bass artiest als Sub Focus staat in zijn 1tje achter een geluidsinstallatie, terwijl Pendulum vaak hun nummers echt live performed.

Dat feit maakt Pendulum in mijn ogen nog vetter btw, maargoed .

Ik zal wel te laat zijn, maar in het geval dat...
No regrets.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 01:09:36 #35
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_83427995
Ben zeer benieuwd!
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 13 juli 2010 @ 11:31:37 #36
163650 Greys
pi_83991461
[WIN!] Een box vol Pendulum collector's items!

(En daar vind je ook een linkje naar het interview!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 13 juli 2010 @ 13:35:23 #37
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_83996123
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
[WIN!] Een box vol Pendulum collector's items!

(En daar vind je ook een linkje naar het interview!)


Lees en win maar !
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')