Alsof het een kwartier duurt om een pizza in de oven te schuivenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Ga ik fatsoenlijk koken of maak ik me er makkelijk vanaf?Fatsoenlijk koken (1 uur!) Snel vanaf (kwartier)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Inclusief voorspel.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het een kwartier duurt om een pizza in de oven te schuiven
Zag jij ook dat NG daarnet zei dat hij me lekker vond?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
Zo, die Bragi is ook weer op zijn plaats gezet.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:40 schreef Chriz2k het volgende:
Zo, die Bragi is ook weer op zijn plaats gezet.
Ja, dat vond ik wel raarquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zag jij ook dat NG daarnet zei dat hij me lekker vond?
Geen kaas houdt in dat ik ook geen pizza eetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Alsof het een kwartier duurt om een pizza in de oven te schuiven
Uur is misschien overdreven, maar ik moet 2 pannen met water aan het koken, één voor snijbonen en één voor aardappels, als de aardappels zacht genoeg zijn moet ik ze ook nog bakken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ook nu nog een uur koken![]()
![]()
Moet alles op een speciale manier klaar gemaakt worden, zodat het extra gezond is ofzo?
Ik ga zo babi ketjap makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:38 schreef Skylark. het volgende:
Poll: Ga ik fatsoenlijk koken of maak ik me er makkelijk vanaf?Fatsoenlijk koken (1 uur!) Snel vanaf (kwartier)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zag jij ook dat NG daarnet zei dat hij me lekker vond?
Waarom eet je geen kaas eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen kaas houdt in dat ik ook geen pizza eet.
[..]
Uur is misschien overdreven, maar ik moet 2 pannen met water aan het koken, één voor snijbonen en één voor aardappels, als de aardappels zacht genoeg zijn moet ik ze ook nog bakken.
Basisschool hoop ik toch wel..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Mozy het volgende:
Op school was ik de enige in de hele klas die wist wat moraal was.
Ohjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Geen kaas houdt in dat ik ook geen pizza eet.
Goeie vraag. Ik eet dat vanaf m'n 3e al niet meer, en m'n ouders hadden echt alles geprobeerd wat ze konden om me aan de kaas te krijgen maar is ze niet gelukt. En nu eet ik het gewoon niet.quote:
wortelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
OhjaWat at jij ook alweer toen was aan de pizza's zaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |