ik moest zo lachen gister om je digitenne tweetquote:
Nouja, ik kijk eigenlijk nooit (live) televisie. Alle series die ik wil volgen, download ik. Series op NL televisie kijken doe ik nooit. De enige hier die tv kijken zijn wYPPY en Anna. En die zal HD of niet een biet wezen.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb ook nog een antieke TV, hoor, KOM.
Alleen paupers en de nieuwe rijken hebben zo'n modern ding.
Mja, Digitenne is gewoon ruk (hier iig). We hadden het als overblijfsel uit de flat zeg maar, waar de ontvangst echt super was, maar sinds we hier wonen is het echt slecht en het wordt ook steeds slechter zeg maar. En ALS ik dan een keer tv kijk heb ik geen zin om eerst weer eens de juiste positie van de antenne te gaan bepalen om zonder horten en stoten iets te kunnen volgen. Staat al langer op de actiepunten lijst maar moet er nu maar eens van komenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:23 schreef Joene het volgende:
[..]
ik moest zo lachen gister om je digitenne tweet
Zelfde verhaal hier. Als ik één keer in de maand die tv aan heb is het veel.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:26 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja, ik kijk eigenlijk nooit (live) televisie. Alle series die ik wil volgen, download ik. Series op NL televisie kijken doe ik nooit. De enige hier die tv kijken zijn wYPPY en Anna. En die zal HD of niet een biet wezen.. Zelf zou ik het wel geinig vinden m'n series op een leuke LCD te kunnen kijken, maar ach, prioriteiten he! Die camera die ik pas gekocht heb had ik een leuke LCD voor kunnen kopen
.
quote:
Hier 45mb VDSLquote:Op maandag 7 juni 2010 15:28 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja, Digitenne is gewoon ruk (hier iig). We hadden het als overblijfsel uit de flat zeg maar, waar de ontvangst echt super was, maar sinds we hier wonen is het echt slecht en het wordt ook steeds slechter zeg maar. En ALS ik dan een keer tv kijk heb ik geen zin om eerst weer eens de juiste positie van de antenne te gaan bepalen om zonder horten en stoten iets te kunnen volgen. Staat al langer op de actiepunten lijst maar moet er nu maar eens van komen. (En 20Mbit internet ipv 8Mbit (ADSL) is ook nooit weg!)
Weet je wat het ook is? Ik vind de meeste LCD's in mijn prijsklasse echt helemaal geen mooi beeld geven vaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef NJ het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hier. Als ik één keer in de maand die tv aan heb is het veel.
M'n broertje daarentegen kijkt 24/7 naar dat ding en die heeft vandaag dus even een nieuwe gekocht:
http://yfrog.com/jpgv1fj
Ik download nu ook vaak BluRay rips ofzo omdat je die tegenwoordig het eerste te pakken hebt en die kijk ik dan via m'n Popcorn Hour op m'n beeldbuiskanonquote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hier 45mb VDSL
Moet wel hè. Met HD.
Mja. Komt er ooit nog wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef Joene het volgende:
voor 699 heb je een hele mooie samsung met ingebouwde ziggo tuner J.
Ah je hebt dezelfde ziekte als ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:34 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Komt er ooit nog wel.. Ooit. Eerst nog een 50mm 1.4, een leuke telelens, een flitsert... Ohja en er moet ook nog een SSD in de MBP
. En en en en.
.
Dat komt omdat je dan naar een analoog signaal zit te loeren op zo'n LCD.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet je wat het ook is? Ik vind de meeste LCD's in mijn prijsklasse echt helemaal geen mooi beeld geven vaak.. Dan zie ik echt nog de pixels en lijntjes en alles ofzo. Zo lelijk. Schermen van 1500 euro geven vaak wel een mooi beeld maar dat ga ik dus echt nevernooitniet aan een tv uitgeven
.
Waar kijk je dan naar? Er is echt geen donder aan met al die talentshows en foute klusprogramma's toch? Ik kijk af en toe een sitcom ofzo, maar dan heb je het wel gehad. En gisteren een stukje The Longest Day maarja da's een film uit 1765 ofzo dus daar is toch niks HD of breedbeeld aanquote:
Wat een RUK zenderquote:Op maandag 7 juni 2010 15:37 schreef KingOfMars het volgende:
Ik zag wel dat je bij Ziggo de keuzezender Syfy Universal erbij kunt nemen!.
Live tv veel discovery en animal planet. En voor de rest heel veel series van internet in 720P en DTSquote:Op maandag 7 juni 2010 15:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Waar kijk je dan naar? Er is echt geen donder aan met al die talentshows en foute klusprogramma's toch? Ik kijk af en toe een sitcom ofzo, maar dan heb je het wel gehad. En gisteren een stukje The Longest Day maarja da's een film uit 1765 ofzo dus daar is toch niks HD of breedbeeld aan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Was ik ook wel van plan, maar ik wil dan wel een pakket met BBC 1 en 2.
Dank voor de info..
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1quote:
Ik zie nu het hele uitgekauwde tv concept al voor me. Is dat ook inclusief vervelende tv neger zoals wij in Nederland hebben? Die John Williams ofzo?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:51 schreef Ripley het volgende:
En dan lekker allemaal Save My Holiday kijken op BBC1
Die doet dat programma nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik zie nu het hele uitgekauwde tv concept al voor me. Is dat ook inclusief vervelende tv neger zoals wij in Nederland hebben? Die John Williams ofzo?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef KingOfMars het volgende:
Echt... al die "Red mijn...." of "Help mijn man is....." programma's..
Totale a-creativiteit.
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:01 schreef Ripley het volgende:
En geen idee wie de hosts worden, ik zit morgen en overmorgen in londen voor de consultancy
Thanks, een programma van mij op de BBC vind ik best stoer.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
In ieder geval gefeliciteerd met de verkoop.
Hij had die gesprekken niet op moeten nemen.quote:Op maandag 7 juni 2010 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eensch
had iemand hier, oud en wijs, Nixon niet kunnen behoeden voor Watergate, dan had ik er nu geen essay over hoeven schrijven
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Hij had die gesprekken niet op moeten nemen..
Heb jij die drek bedacht R?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks, een programma van mij op de BBC vind ik best stoer.
A-creativiteit of niet
Deze wel ja. De Help mijn man dingen zijn van John de Molquote:
Ik vind voornamelijk het ongebreidelde uitmelken zo irritant. Dat je 1000 varianten op hetzelfde thema krijgt. Dus ook met Idols, XFactor, popstars weet ik veel wat. Prima als je een keer wat succesvols bedenkt, alle kudos maar moeten er dan gelijk 1000 variaties op komen? (Ja, dat moet!).quote:Op maandag 7 juni 2010 17:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Deze wel ja. De Help mijn man dingen zijn van John de Mol
Blame de kijkerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:15 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk het ongebreidelde uitmelken zo irritant. Dat je 1000 varianten op hetzelfde thema krijgt. Dus ook met Idols, XFactor, popstars weet ik veel wat. Prima als je een keer wat succesvols bedenkt, alle kudos maar moeten er dan gelijk 1000 variaties op komen? (Ja, dat moet!).
Los van het feit dat ik het sowieso waardeloze sensatie tv vind maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |