abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_266670
Oké, in september komt de Bus II. Wat ik me afvraag is het volgende : kunnen ze wel mensen vinden voor een tweede serie. Ik zal in ieder geval nooit van mijn leven in de Bus gaan zitten. Al dat gemanipuleer en hoe de passagier zijn afgeschilderd. Zoals Fondaco het al doeltreffend omschreef :

Eén ging er met de poet strijken en een ander zit gebeiteld als carnavals-hitter. De rest moet er nog maar bovenop zien te komen. Ik denk, dat Eric ook wel een plaatje zal maken, want hij zingt niet eens zo beroerd. (Was wel erg spontaan en dat zonder repetities?!?) Voor de meesten betekent dit programma echter alleen maar, dat ze met de door SBS geschetste karakterestieken voorlopig door het leven moeten gaan. Dit werd gisteravond nog eens duidelijk gemaakt. Zo zal Bart voorlopig gebrandmerkt blijven als die verliefde zielepoot en Aziz als die domme dikkerd. Vul de anderen zelf maar in.

Lijkt me vreselijk als je inderdaad zoals Bart als een verliefde zielepoot wordt neergezet of als een dombo als Aziz of als een huilebalk als Willeke en natuurlijk als een crimineel als Seki. Dan ben je toch gek als je de bus in gaat.
Of het moeten mensen zijn die ontdekt willen worden "wat Jop kan, kan ik ook".
Misschien zien we wel weer mensen die in eerste instantie zijn afgewezen. Kennen jullie die vreselijke Lenard nog, die zichzelf helemaal te gek vond. Je moet er toch niet aan denken dat zoiets in deel II zou kunnen zitten ?
Maar even serieus, ik vraag me echt af wie er in godsnaam in de Bus zou willen zitten nadat je hebt gezien hoe dit allemaal is gegaan.........

  dinsdag 6 juni 2000 @ 14:22:00 #2
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_266671
Ik moet er niet aan denken.
Je zou maar bij de laatste 3 komen en dan een halve week met types als Tess en Ant opgesloten zitten.
pi_266672
Ach, er zullen altijd wel gekken zijn die met zo'n programma als de Bus mee willen doen. Je hebt immers gekken en hele gekken.
Altijd sprankelend.
  dinsdag 6 juni 2000 @ 20:14:00 #4
2180 Avia
FOK-Member
pi_266673
Bloemke, er komt eind dit jaar weer een BB!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_266674
nee niet weer al die ellende MOET ik weer kijken, want toch trap je er weer in je kijkt een keertje,de dag erna zit je weer ff te niksen en pats daar ben je weer verslaaft
dat meeeeen je niet.
she-devil
  woensdag 7 juni 2000 @ 08:25:00 #6
2180 Avia
FOK-Member
pi_266675
Sorry Didi, I can't help it

lekker switchen tussen BB en Busje

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  woensdag 7 juni 2000 @ 12:46:00 #7
3223 dirkjeb
een beetje brutaler mag wel!
pi_266676
weer drie maanden een bus. misschien krijgen we wel een vipbus te zien of misschien kunnen er wat fokkers in gaan zitten dan wordt het nog gezellig. dan kunnen we dubbel gaan fokken.

wellicht gaat de vara de huifkar uitzenden, de tros de boot, rtl 4 de onderzeeer enz. enz.

ik wacht vol smart op de volgende bus.

pi_266677
de BUS weer naar huis

datum: Dinsdag 6 juni 16:00

Een halve week heeft de BUS op locatie Mediapark in Hilversum gestaan. Vandaag komt zijn baasje Ad Rombouts hem weer halen om hem naar zijn laatste eindbestemming te brengen. de BUS gaat terug naar zijn ontwerpers waar hij geheel wordt nagekeken en aangepast wordt volgens het personenvervoer. Het zwarte gevaarte krijgt een zomerstop en zal in september het toneel wederom betreden voor de BUS II. Wat gaat Ad nu verder doen? “Ik ga hem opknappen en ben gevraagd de BUS II weer rond te rijden”, antwoord Ad. Toch heeft andere ideeen over de BUS. “Een BUS moet rijden en niet zoals nu stil staan op een locatie. Van mij hadden we wel meer mogen rijden. Meer naar het buitenland bijvoorbeeld. Daarom vind ik de laatste locatie ‘De Boot’ een leuke locatie, daar begaf de BUS zich van de ene stek naar de andere”, zegt Ad. Wat de BUS II gaat brengen is nog niet duidelijk maar misschien worden Ad zijn wensen gehoord.

Bron: SBS

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 10 juni 2000 @ 08:55:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266678
quote:
op 06-10-2000 om 08:23 AM schreef Hunter het volgende:
de BUS weer naar huis

datum: Dinsdag 6 juni 16:00

Een halve week heeft de BUS op locatie Mediapark in Hilversum gestaan. Vandaag komt zijn baasje Ad Rombouts hem weer halen om hem naar zijn laatste eindbestemming te brengen. de BUS gaat terug naar zijn ontwerpers waar hij geheel wordt nagekeken en aangepast wordt volgens het personenvervoer. Het zwarte gevaarte krijgt een zomerstop en zal in september het toneel wederom betreden voor de BUS II. Wat gaat Ad nu verder doen? “Ik ga hem opknappen en ben gevraagd de BUS II weer rond te rijden”, antwoord Ad. Toch heeft andere ideeen over de BUS. “Een BUS moet rijden en niet zoals nu stil staan op een locatie. Van mij hadden we wel meer mogen rijden. Meer naar het buitenland bijvoorbeeld. Daarom vind ik de laatste locatie ‘De Boot’ een leuke locatie, daar begaf de BUS zich van de ene stek naar de andere”, zegt Ad. Wat de BUS II gaat brengen is nog niet duidelijk maar misschien worden Ad zijn wensen gehoord.

Bron: SBS


jaja, het rijden op een Boot is een geweldige ervaring .(en tevens "rijden we dan meer met de bus")


pi_266679
Dat wordt dan weer een roestig decor met wat fo*mido tuinstoelen.

Bij deze nog een paar :

1- De Bak - 4 mnd echt vast !
2- De Kermis - 4 mnd echt rondreizen !
3- De Bank - 4 mnd echte WOL aandelen aanprijzen !

Kan niet wachten op het nieuwe seizoen .

  zaterdag 10 juni 2000 @ 12:27:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_266680
Dat rijden met die bus is vooral leuk voor de streams. Nog meer manipulatie want helemaal niemand kan meer volgen wat er nou eigenlijk in de bus gebeurd.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  FOK!-Schrikkelbaas zondag 11 juni 2000 @ 14:03:00 #12
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_266681
Ik hoop eigenlijk dat ze Seki nog een keer vragen


Tokus

Nothing lasts forever but the certainty of change
  † In Memoriam † maandag 12 juni 2000 @ 05:47:00 #13
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266682
Nou, eeh, ik had best als kandidaat in De Bus 2 gewild, hoor! Je komt nog eens ergens, weekendje Ameland, paar daagjes dierenpark, beetje raften in de Ardennen, 't heeft allemaal wel wat. En niet te vergeten het hoogtepunt: een geheel verzorgd verblijf in Ponypark Slagharen, wie wil dat nou niet?

Maarre, 1 probleempje...
Ik ga toch meer voor BB2. Als kijker welteverstaan. En het maken van streamverslagen van BB2 vanuit De Bus 2, dat zou op teveel belangenverstrengeling lijken, dat staat Sjonnie natuurlijk nooit toe.
Dus helaas, geen De Bus 2 voor mij.

* Cynix ® gaat zich warmdraaien voor BB2 .

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_266683
quote:
op 06-12-2000 om 05:47 AM schreef Cynix ® het volgende:
...Ik ga toch meer voor BB2...

Ik heb geen directe voorkeur voor Big brother of de Bus. Hoewel de opzet op een aantal punten verschilt, met name natuurlijk het contact met de buitenwereld en de wijze van wegstemmen, is het belangrijkste mijns inziens de kandidaten die geselecteerd worden.

Het was trouwens de Bonte wever en niet het Ponypark. Niet dat ik weet wat het verschil is.

  † In Memoriam † maandag 12 juni 2000 @ 12:26:00 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_266684
quote:
op 06-12-2000 om 11:11 AM schreef Bus watcher het volgende:
Het was trouwens de Bonte wever en niet het Ponypark. Niet dat ik weet wat het verschil is.

Nee, ik dus ook niet.
't Schijnt dat ze die pony's opgeruimd hebben inmiddels. Misschien dat dat er wat mee te maken heeft.
Maar ik ken het onder die naam uit m'n eigen jeugd, toen een pony-ritje nog heel wat was...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')