De wonden die het gif van deze veroorzaakt is ranzigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Laat maar weer zien dat wikipedia ook niet alles is.
Als je richting de giftigste gaat moet je ongeveer bij deze zijn.
[ afbeelding ]
Sicarius terrosus
Daarintegen is zwarte weduwe ook heel giftig maar zeker niet de giftigste.
Die onderste heeft een apengezicht en dan grote ballenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Markster het volgende:
[..]
nee hoor.
deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Markster het volgende:
[..]
nee hoor.
deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:De Australische tunnelspin (Atrax robustus), ook bekend als de Australische trechterspin, is omwille van zijn dodelijke beten en snelheid één van de gevaarlijkste, en volgens sommige kenners de gevaarlijkste spin ter wereld. Zijn lijf wordt 1 tot 12 centimeter groot. De spin leeft aan de randen van Australië (Sydney). Hij verbergt zich vaak in schoenen, al meerdere malen is deze spin voor mensen fataal geworden.
Het gif van deze spin is zeer dodelijk, een beet van het mannetje kan een mens binnen de 15 minuten fataal worden. Al na enkele minuten treden verschijnselen van de beet op, zoals het verkrampen van de spieren, tot ook de het hart verkrampt. Het gif van het vrouwtje is zeven keer minder gevaarlijk, maar kan toch fataal zijn. Door het gevaar dat deze spin met zich meebrengt, staat die op de verboden dierenlijst.
Is dat een echte foto?quote:
Brazilian walking spider :quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:25 schreef ebke het volgende:
[..]
[..]
![]()
Maar welke is die van jou dan?
Ben nu wel benieuwd
Hier is het origineel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is dat een echte foto?Onbewerkt zeg maar? Zo lief!
Edit: nee, vast niet.Ze hebben meer oogjes.
hahaquote:
Ik ben hem vaak hier al tegen gekomen hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
haha![]()
ben ik de enigste die hem snap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Chinees: M'n spin wat doe je
Jij: We hadden em toch gekocht ROFL!!!EINZ@!!!!BBQ@!OMG!![]()
![]()
yer not one of dem smart felers are ye?
Nee hoor maar hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
haha![]()
ben ik de enigste die hem snap
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:17 schreef RooieVanGestel het volgende:
Dat is niks. Ik had laatst een kameelspin in huis en die heeft m'n kat doodgebeten.
Ook schattig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hier is het origineel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/05/Mystaceus.jpg
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
dacht ik bijna ff dat je bijna ene zwarte milf aan de haak had geslagen
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:46 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Het is nog een wonder, dat dit plaatje hier nog niet gepost is:
[ afbeelding ]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ze komen voor in vrijwel alle woestijngebieden, exclusief Australie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |