Wat, is er een nieuwe The Cowards?quote:Op woensdag 24 november 2010 15:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dus dat was jij die 't tegen haar gezegd had
Ik had 't 'r nog niet verteld, maar dat hoeft al een tijdje niet meer want ik was uit de band gekicked. En contact hadden we ook niet echt toendertijd.
Ik probeer mijn carriere weer een impuls te geven, maar het lukt me zelf niet eens om een aantal keer in te loggen voor halloween. Nu zit ik nog steeds met een kloterige mood...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef BlackRebel het volgende:
en ik zwem voor het eerst in mijn carriere in een poel van vrije tijd, nadat Rebel Justice zondag zijn laatste concert heeft gegeven.
Laatste concert? En dan begin je voor jezelf?quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef BlackRebel het volgende:
en ik zwem voor het eerst in mijn carriere in een poel van vrije tijd, nadat Rebel Justice zondag zijn laatste concert heeft gegeven.
Je kan ook nog kinderen krijgen/adopteren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef DeHovenier het volgende:
Je mag toch maar 1 character hebben
quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je kan ook nog kinderen krijgen/adopteren.
Kan dat ook tegenwoordigquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:48 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Je kan ook nog kinderen krijgen/adopteren.
Al een heule tijd hoorquote:
Weet ik, heb zelf een zoontjequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Al een heule tijd hoor
Mijn oudste is nu 30. Maar er zijn al mensen die óma/opa zijn of zelfs al overgrootoma/opa.
Didn't read the sarcasmquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:00 schreef BlackRebel het volgende:
Ooit ga je dood. Een vriend van me is nu 61, dus ik zit te wachten tot het moment dat ik de champagne mag ontkurken :pquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:44 schreef Vuurpijl. het volgende:
ff een vraagje, hoe gaat het met leeftijden van je personage? loopt je leeftijd oneindig op of gaat het ook met echte jaren in real life?
Is er al iets bekend over het effect van je leeftijd op je performance?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:13 schreef Hamilcar het volgende:
Ooit ga je dood. Een vriend van me is nu 61, dus ik zit te wachten tot het moment dat ik de champagne mag ontkurken :p
Ja, je stats gaan achteruit. Hij verliest om de zoveel tijd wat van z'n looks .. ik dacht iets van 5 tot 10 punten? Om de zoveel tijd is dacht ik ook per verjaardag, maar het kan best vaker zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Is er al iets bekend over het effect van je leeftijd op je performance?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |