Wie ben jij dan?quote:Op maandag 8 november 2010 23:56 schreef Hamilcar het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer ze het spel weer boeiend gaan maken, want het zou toch zonde zijn als m'n character dood gaat na .. 5 jaar spelen ofzo?
Jammerquote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
Overigens is Jos De Groot enkele dagen geleden overleden
Nog nietquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:06 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wil je nog iets van mijn verborgen skills weten?
Daarna:quote:help me! please! my health degree is %7! I'm in a pathway and I can't get out from here for weeks! Please help I'm gonna die!
quote:I went to a garden and there is a building called Breskens. I went there and I can't get out from there for weeks. but thanks.
Lijkt me kutquote:Baylee Alcock [Online]
Baylee is a 17 year old girl who is a member of SchweineS. Baylee is currently hanging out in Breskens in The middle of nowhere.
Placed 1 757 ¤ in my account in The Bank of England.
Received salary. 1 757 ¤.
Huh, don't feel so well. I should really get myself to a hospital...
Ugh...my back hurts. Camping rough can be... well, rough...
Huh, don't feel so well. I should really get myself to a hospital...
Huh, don't feel so well. I should really get myself to a hospital..
Je kan niet naar haar locatie en haar spullen geven ofzo? :")quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, kan eindelijk weer op m'n pc.
Kom ik net online, krijg ik dit berichtje:
[..]
Daarna:
[..]
[..]
Lijkt me kut
Jackie Sprackling.quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Ah.quote:
Ja ik kwam er later achter dat het niet erg effectief schijnt te zijn, maar toen waren er al kaarten verkocht. En de kaartverkoop in Parijs loopt best wel lekkerquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:37 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Ah.
Hopen dan maar dat V2.0 de gouden bergen gaan worden die ze beloven.
btw @blckbb: waarom speel je zovaak in dezelfde stad op zo'n korte termijn?
Mijn kleine tour:quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:28 schreef blckbb het volgende:
[ afbeelding ] het begint een beetje te lopen bij mij
Ga waarschijnlijk volgend jaar via BlueSoul bar een wereldtour doen
Jos overleden?quote:Op woensdag 10 november 2010 14:18 schreef BlackRebel het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
quote:Aaah! It itches! IT ITCHES!!!!!
Heeft iemand met jeukpoeder zitten spelen. Verder geen invloed.quote:
Ok. En de OP moet nog worden geupdated.quote:Op zondag 14 november 2010 11:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Heeft iemand met jeukpoeder zitten spelen. Verder geen invloed.
Wil het wel voor je doen maar dan wil ik eerst geld op m'n rekening zienquote:Op zaterdag 20 november 2010 14:48 schreef NoNickOne het volgende:
Zou iemand voor mij VIP willen kopen? Ik heb wat problemen met Paypal en kan dus niet betalen. Ik wil het wel gewoon overmaken.
Top! Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 22 november 2010 17:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Wil het wel voor je doen maar dan wil ik eerst geld op m'n rekening zien
Dus dat was jij die 't tegen haar gezegd hadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:09 schreef BlackRebel het volgende:
IPPM
rustig hier, zit sterk na te denken welke droom ik in ppm nu eens moet gaan verwezenlijken..
btw wat grappig is, nu we dit topic toch weer leven in geblazen hebben, ik kwam er dus deze week achter dat de leader van de nieuwe Cowards helemaal niet op de hoogte was van de 'oude' 'echte' Cowards. Hoe zit dat Hovenier?
Whehequote:Op woensdag 24 november 2010 19:17 schreef NoNickOne het volgende:
1 dag VIP en de komende 29 dagen in de bak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |