abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 juni 2000 @ 10:53:00 #1
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_266664
De juiste heeft gewonnen. De simpele spontaniteit in haar gedrag heeft mij echt ontroerd. Dit keer meen ik het ook wat ik schrijf. In vergelijking met heks Tessa en pools inteeltproductje Iwan was zij gewoon op alle fronten de beste.

Toen ik de expassagiers weer zag wist ik ook al weer gelijk waarom zij het niet gered hadden. Esmee bijvoorbeeld de vrouwelijke Martin van de bus, iets dommer. Al zal dat oornamelijk aan haar stem liggen. Willeke die haar haar laat groeien, zou ik doen met zo'n mottengezicht. Zij is trouwesn echt de Mona van de bus! Welke muts slaat er nou met een hamer op haar gezicht!?!

Bullent had gelijk om zich niet te vertonen tijdens de finale. Waarom meewerken aan 1 grote schertzvertoning? Seki had ik wel verwacht, desnoods met geweld.

Trouwens die Bianca, wat had zij aan zeg????? Nou ik zweer je dat Leco Zadelhof gelijk een broerte kreeg toen hij dat zag. ZIj kon volgens mij ook amper praten.

Maar alles bij elkaar zitten er weer 16 weken van mijn leven op. Ik moet zeggen dat ik het programma en de ontwikkelingen qua onderlinge vethoudingen leuk vond om naar te kijken. Persoonlijk verheug ik mij al op BB2 en de Bus 2. Het is gewoon interessanter dan die andere soaps.

Iedereen bedankt en speciaal Quenda.

Fijne zomer en tot ziens.

Later,

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_266665
Bianca had d'r bril niet op toen ze wat uit de klerenkast haalde of ze was in de verkeerde winkel in de PCHooftstraat gewinkeld.
Die jongen met die pet had een bril op. Je herkende hem gewoon niet meer, ook Anton-et niet! Wie was dat eigenlijk??

NIET KIJKEN naar bbvips, zeker niet naar Mona Maya en Jop Menno

van onderen
pi_266666
dat was Don die samen met Mike de bus in was gekomen maar eruit werdt gestemd na 48 uur...
  dinsdag 6 juni 2000 @ 17:55:00 #4
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_266667
Dolfijntje bedankt!!! Wat heb ik de afgelopen weken genoten van jouw topics. Grandioos!!! Ik ben ook blij dat Antonette heeft gewonnen,maar ik hoop toch eigenlijk niet dat ze met Joppie verder gaat. Hij krijgt een Audi TT van haar, en ohoh wat houdt hij van haar. Als hij eenmaal die auto heeft, ben ik heel benieuwd hoe snel de liefde tussen die twee bekoeld.Ik kan me vergissen natuurlijk.
Dolfijntje ik hoop bij BB2 weer net zoveel van jouw topics te genieten. Bedankt.
Groetjes
  woensdag 7 juni 2000 @ 15:06:00 #5
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_266668
Zusje, als ik niet door de selectie heen kom dan zal je weer tot vervelens toe mijn stukjes kunnen lezen.

We spreken elkaar wel weer op icq, alvast fijne pinksteren!

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
  zaterdag 10 juni 2000 @ 13:32:00 #6
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_266669
Dolfijntje jouw stukkies zijn absoluut niet vervelend hoor!!
Ik wens jouw ook fijne pinksteren.
En natuurlijk spreken we elkaar op ICQ.
Groetjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')