Oke, gelukkig maar. Ze is ook niet heel slim geloof ik, maar dat kan ook aan de taalbarriere liggen.quote:
Je bent Limburgs?quote:
Dat kan nog wel geil zijn alleen die vrouwen zijn meestal niet zo sexy.quote:
De merknaam is minstens zo ergquote:
Onder je bedquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:42 schreef DevilsWhore het volgende:
Wie heeft trouwens mijn etui gezien? Ik moet over 20 minuten weg en ik heb alles behalve mijn etui
Wat was er gebeurd dan?quote:
nou mijn vaste telefoon doet het niet en ik moest van een of ander kastje de stekker eruit halenquote:
Natuurlijk jijbuisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:45 schreef Panda72 het volgende:
Huppel misschien is dit iets?
of dit
ik kan hier het geluid helaas niet hard zetten dus kan niet horen of het wat is
quote:
gek he?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou mijn vaste telefoon doet het niet en ik moest van een of ander kastje de stekker eruit halen
maar al mijn kabels lopen door elkaar
dus ik heb werkelijk alles eruit gehaald dus incl modem en toen deed niks het meer
Da mannen maakt ;t toch niks uit, die zijn toch allemaal aan de drank.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je bent Limburgs?![]()
[..]
Dat kan nog wel geil zijn alleen die vrouwen zijn meestal niet zo sexy.
Goed idee. Ik kijk even.quote:
Sorry maar ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
nou mijn vaste telefoon doet het niet en ik moest van een of ander kastje de stekker eruit halen
maar al mijn kabels lopen door elkaar
dus ik heb werkelijk alles eruit gehaald dus incl modem en toen deed niks het meer
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
JEZUS CHANTAL HOE DOE JE DAT? MN ETUI LAG INDERDAAD ONDER MN BED
Moeder he, ogen in haar achterhoofd en verder overal waar je ze niet verwachtquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Of ze kent de chaos die mijn kamer heet een beetje.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moeder he, ogen in haar achterhoofd en verder overal waar je ze niet verwacht
Die webcam was wel een goed idee van mijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |