quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef Gunner het volgende:
waarom zou je dat willen? In het vliegtuig mag je toch niet roken.
http://www.rotterdam-airport.nl/nl/Homepage/bagage/veiligheidquote:Welke spullen mag ik beperkt meenemen in mijn hand- én ruimbagage?
De volgende stoffen en voorwerpen kunt u beperkt meenemen in hand- én ruimbagage:
Toiletartikelen: Per persoon mag u in het vliegtuig in totaal niet meer dan 2 liter of 2 kg per persoon meenemen. Vloeistoffen in uw handbagage mogen alleen mee in een hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.
De verpakkingen in handbagage mogen niet groter zijn dan 100 ml.
Verpakkingen van vloeistoffen die zich met uw bagage in het laadruim bevinden, mogen niet groter zijn dan 500 ml.
* Sterke drank (24-70% alcohol): niet meer dan 5 liter per persoon;
* Eén haarkrultang op gas: mag alleen wanneer de haarkrultang beveiligd is met een veiligheidskap. Reservegaspatronen zijn niet toegestaan;
* Eén kwikthermometer in een stevige verpakking;
* Eén doosje lucifers of één sigarettenaansteker per persoon. Deze mag u alleen bij u dragen en niet in uw ruim- of handbagage stoppen.
* Batterijen voor consumentenelektronica. Denk hierbij aan horloges, rekenmachines, mobiele telefoons, laptopcomputers en camcorders. Reservebatterijen mogen alleen in de handbagage worden meegenomen. Verpak uw reservebatterijen zodanig dat er geen kortsluiting kan ontstaan.
Lees mijn post eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:18 schreef stef040 het volgende:
Gas wel benzine niet.
Weer 1 die gebasseerd op niks onzin roept. Een paar jaar geleden mocht het even niet. Ondertussen al jaren wel weer.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef DaNensie het volgende:
Nee 't mag niet
Maar tis ook niet moeilijk om er wel een mee te smokkelen xD
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:46 schreef DaNensie het volgende:
Nee 't mag niet
Maar tis ook niet moeilijk om er wel een mee te smokkelen xD
Dan heeft China sinds 2007 zijn beleidt verandert. Maar in de Westerse wereld geldt wat de TSA zegt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:05 schreef Skiet het volgende:
Lol ik ben eind april teruggekomen uit China en zowel in handbagage als in je koffer mocht je geen aanstekers vervoeren. Ik had normale aanstekers met vuursteentje en die mochten niet mee. Andere vrouw had in haar koffer 2 aanstekers (normale) en die moest ze uit haar koffer halen.
Dus tof wat daar staat. Maar true story dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |