Ik gebruik eigenlijk nooit een muis als ik op mijn air werk. In de trein zit er een dongle in mijn usb poort en thuis zit er een netwerkkabel inquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die muizen zijn vreselijk jawillekeurige kutmuis van trust is zelfs nog beter
Die touchpads van macbooks zijn wel geweldigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk nooit een muis als ik op mijn air werk. In de trein zit er een dongle in mijn usb poort en thuis zit er een netwerkkabel in
Shitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef Edwinuss het volgende:
Je loopt achter AQ. Ik heb al hele topics vol gezien op 4Chan met gifjes die aangepast zijn. Echt geniaal.
Ik had het niet specifiek over een bepaalde laptop, natuurlijk is 500 euro een prachtige prijs voor die laptop, maar ik denk als je goed zoekt dat je dan er makkelijk 100 van af kan snoepen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:48 schreef AQuila360 het volgende:
Maar Ed welke laptop weet jij dan voor ongeveer 500 euro die beetje hetzelfde was als die sony?
De plek waar ook al het goud lag, het gebouw wat ook extra verzekerd wasquote:
Het lukt vaak wel om een discussie los te maken als er zoiets gepost is.quote:
Oke op die manier ik zal nog even wat verder kijken danquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over een bepaalde laptop, natuurlijk is 500 euro een prachtige prijs voor die laptop, maar ik denk als je goed zoekt dat je dan er makkelijk 100 van af kan snoepen.
Zeker als je het alleen maar gebruikt voor wat internetten en verder niet veel eisen hebt.
Je moet het natuurlijk zelf weten. Ik heb even snel voor je gezocht, maar dan kom je toch al snel uit bij die mini laptops. Ik denk niet dat je daar echt op zit te wachten..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke op die manier ik zal nog even wat verder kijken dan
Nee idd toch wel iets van 15'' toch bedankt!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten. Ik heb even snel voor je gezocht, maar dan kom je toch al snel uit bij die mini laptops. Ik denk niet dat je daar echt op zit te wachten..
Één van de betere afleveringen samen die met kleurenblindheidquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/sleep-is-hawp/64617
AAAWWWEEESOOOOMEEEE!
Ja, die is ook geweldig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:08 schreef Nebo het volgende:
[..]
Één van de betere afleveringen naast die met kleurenblindheid
Ik dacht eerst dat je die BLUR trailer bedoelde maar dat was gewoon de voor-reclamequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:58 schreef Poit het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/sleep-is-hawp/64617
AAAWWWEEESOOOOMEEEE!
Kijk vooral hier even: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.htmlquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee idd toch wel iets van 15'' toch bedankt!
Ga ik nu even doen want wil in elk geval wel 4GB en rond de 15'' scherm.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kijk vooral hier even: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html
Kan je echt op heel veel categorieën zoeken.
Hoi, ik ben gekquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is veel te duur voor wat ie kan. Je bent gewoon gek als je honderden euro's uitgeeft aan een simpel speeltje.
Tof, alleen jammer dat hij hem twee keer achter elkaar te laat voor zijn hoofd weg haalt waardoor het niet synchroon gaat met het filmpjequote:
Tof, al merk je dat hij het niet altijd goed timetquote:
Gelukt dusquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het lukt vaak wel om een discussie los te maken als er zoiets gepost is.![]()
Zie je ook wel weer met de appeltjes.
Je wilt er niet op gamen he? Of ben je geen pc gamerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen want wil in elk geval wel 4GB en rond de 15'' scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |