Pak het avontuur! wie weet wat voor geweldige reis je dan uiteindelijk overhoudt.quote:foto Op dinsdag 1 juni 2010 02:33 schreef NullPointerException het volgende:
Als 't binnen twee maanden misgaat, wie weet hoe lang ik dan in Tokyo vast zit...Doe maar niet, aub.
ER zijn ergere plekken om vast te zitten dan Tokyoquote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:33 schreef NullPointerException het volgende:
Als 't binnen twee maanden misgaat, wie weet hoe lang ik dan in Tokyo vast zit...Doe maar niet, aub.
Maar toch, tegen die tijd wil ik waarschijnlijk gewoon eindelijk naar huisquote:Op dinsdag 1 juni 2010 03:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pak het avontuur! wie weet wat voor geweldige reis je dan uiteindelijk overhoudt.
Evt met de boot en trein terug, lijkt me erg toffe foto's en verhalen opleveren.
Een vriend van me zat door de uitbarting van de Eyjafjallajökull vast in Praag en is uiteindelijk met een bus teruggekomen.
Hij heeft doodsangsten uitgestaan op de smalle bergweggetjes op de weg terug maar hij heeft nu meer te vertellen dan als ie gewoon het vliegtuig was ingestapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop