niet waar ik was erbijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:48 schreef ManInBurka het volgende:
ik zie die dingen ook al in de tram. ze reden ook nog tegen mij aan
Het percentage milfs/moeders is ook bedroevend laag irlquote:
Ook dat nog. Vijf dagen in de week die brok horror die je te wachten staat.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het percentage milfs/moeders is ook bedroevend laag irl
de prijs, zag er eergisteren nog voor 35 euroquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:42 schreef Skonk het volgende:
Die dingen kosten 100 euro ofzo en elke turk loopt ermee
Wat klopt hier niet?
Alsof al die turken wel iets van 35 euro kunnen betalenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de prijs, zag er eergisteren nog voor 35 euro
klein verschilquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alsof al die turken wel iets van 35 euro kunnen betalen
Het was maar een indicatie
Eens.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
mensen die niet kunnen teleporteren
sowieso mensen!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef Socios het volgende:
Verwende kutkoters zijn het. Ze hebben er geen idee van hoe de wereld in elkaar steekt. Ze denken het te redden door een beetje te waveboarden._!
en hierbij sluit ik dit topicquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:26 schreef Socios het volgende:
Verwende kutkoters zijn het. Ze hebben er geen idee van hoe de wereld in elkaar steekt. Ze denken het te redden door een beetje te waveboarden._!
spaar jij waveboards?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:14 schreef DE_krumpel het volgende:
En jaaaaaren geleden was er zeker niemand die klaagde over flippo's?
dt is gewoon een hype van deze generatie, wie herinnert er zich niet de plastic speentjes,flippos etc
2009 was een turbulent jaar voor je.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Nee maar toen ik in groep 8 zat had iedereen ineens een step
Ik kon geen step betalen, die krengen waren toen nog 100 guldenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:23 schreef DeKwakzalver het volgende:
[..]
2009 was een turbulent jaar voor je.
wakeboardsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:41 schreef fs180 het volgende:
Ik las wakeboards.. WIe gaat er nou klagen over wakeboards
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |