Ik weet niet of je met je aspergehoofd niet buiten durft te komen, maar ze rijden ook gewoon op het fietspad.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef Eenskijken het volgende:
zit je nog op de basisschool ofzo? Dat zijn de enige plekken waar ik die dingen zie
TS zit op de bassischool en is jaloers op klasgenoten. TS is te arm om zelf een waveboard te kopen
in lutjebroek zekerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:39 schreef DeKwakzalver het volgende:
[..]
Ik weet niet of je met je aspergehoofd niet buiten durft te komen, maar ze rijden ook gewoon op het fietspad.
Toen ik tiener was waren er alleen skateboards. Dit is toch makkelijker neem ik aan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 02:26 schreef Smart_ass het volgende:
Oja daar wilde ik ook al een topic over maken, maar wist niet hoe die dingen genoemd werden. Echt bizar ja, je ziet er tegenwoordig echt veel koters mee.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 00:37 schreef Eenskijken het volgende:
zit je nog op de basisschool ofzo? Dat zijn de enige plekken waar ik die dingen zie
TS zit op de bassischool en is jaloers op klasgenoten. TS is te arm om zelf een waveboard te kopen
Mensen die een halfjaar na de trend gaan klagenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:29 schreef WillFerrell het volgende:
Mensen die in hypegevoelige gebieden wonen.
Ik heb die meuk nog nooit gezien. Nu woon ik ook in een kindervrije wijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mensen die een halfjaar na de trend gaan klagen
Ik heb dan ook een basisschool in de straat, dat kan er mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb die meuk nog nooit gezien. Nu woon ik ook in een kindervrije wijk.
Ik voel je.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een basisschool in de straat, dat kan er mee te maken hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |