Haal die vinger dan ook uit je oog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht hier gewoon te kunnen lezen zonder dat het pijn doet aan mijn ogen
Ja maar waar moet ik die vinger dan weer latenquote:
Puntje van je neus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik die vinger dan weer laten
Zal mijn baas leuk vindenquote:
Wat denk je dat Management Team inhoudt? Dat er geen managers aan tafel zitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik zit straks met allerlei managers aan tafel...dan wordt er min of meer wel vanuit gegaan dat ik ook in pak zit...
Ja daar heb ik dan weer geen last van. En in dat geval snap ik 't ook.quote:en ik moet bij andere banken langs. Dan doe ik normaal sowieso al een pak aan.
Ja maar jij ziet er waarschijnlijk onweerstaanbaar charmant uit in een jeans en shirt... ik moet wat meer doen om er fatsoenlijk uit te zien en indruk te makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je dat Management Team inhoudt? Dat er geen managers aan tafel zitten?
[..]
Je bedoelt zoals je ook panngate/zakjegate gesticht hebt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef Dosadi het volgende:
Jeuzus, mensen!
Een gate heeft toch echt wel wat momentum nodig om van de grond af te komen!
Amateurs!
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestooktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals je ook panngate/zakjegate gesticht hebt?
je vergeet Nunogate, want daar gooide hij toch ook olie op het vuur ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
om verwarring met eindhovengate/frisogate/nunogate te voorkomen kunnen we die waar jij op doelt dan niet beter hernoemen naar Snuitebolletjegate ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestookt.
Zakjegate? Dé Zakje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bangquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestookt.
Gewoon zorgen dat Dosadi/PhalanX/Cairon/Kugari-Ken er niet bij isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bang
Geheime meetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat Dosadi/PhalanX/Cairon/Kugari-Ken er niet bij is.
sta je daar met 1.93 niet boven dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bang
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die ja
maar dat was volgens mij al in 2007
2 meter van mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je daar met 1.93 niet boven dan ?
behalve als Tomasso er dan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |