Ik ben zo lang, of de rest is zo klein.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent toch ooit met hem eens naar Strano geweest ?
Wij kunnen dan wel praten op niveauquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben zo lang, of de rest is zo klein.
Als enige.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wij kunnen dan wel praten op niveau
Het je een witte of een rode?quote:
Oh. wow Wow WOWquote:
quote:
Jaquote:
Muts.quote:
Ik heb nog niet gekeken... vanavond effe doen als ik veilig thuis zitquote:
Als we de grens nou eens op laten we zeggen 1.90 m leggen... de rest praat maar met elkaarquote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we de grens nou eens op laten we zeggen 1.90 m leggen... de rest praat maar met elkaar![]()
Lengte-gate
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als we de grens nou eens op laten we zeggen 1.90 m leggen... de rest praat maar met elkaar![]()
Lengte-gate
Je hebt altijd een uitzondering nodig die de regel bevestigd hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Jou hoef ik ook niet meer te zien...
Nou nou, jij bent makkelijk om te praten.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt altijd een uitzondering nodig die de regel bevestigd he
Dus jij mag meedoen
Ik ben maar een watjequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:50 schreef creno het volgende:
[..]
Nou nou, jij bent makkelijk om te praten.
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lengte-gate
Ik heb borsthaar.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:52 schreef TheVulture het volgende:
Of een behaarde mannen-gate is ook wel een idee
Check de nieuwe regelsquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb borsthaar.
maar ik ben slechts 1.83mHelaaaaaaas!
dan mag ik er met mijn haartjes ook bijquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef TheVulture het volgende:
Definitieve regels: Of je bent behaard of je bent langer dan 1.90m
Join the club
maar dan moet je dus ook dubbel contributie afdragenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Check de nieuwe regels
Ik voldoe gewoon aan beide criteria dus ik mag twee keer meedoen
Heb ik dat ooit gezegd?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarde topicgenoten,
het doet mij deugd dat er ouderwets veel gepost wordt.
Als jullie maar niet verwachten dat ik alles terug lees.
Dat mag ik niet van mijn baas.
Tuurlijk, ik heb je toen zo hard geslagen dat je dat blijkbaar weer vergeten bent.quote:
wat niet is kan nog komen, ik word namelijk heel agressief van een overdosis aan kipnugget'squote:
ik heb wel ooit eens gevochten na een Pann on tourquote:
Sancho houdt niet van vechtenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat niet is kan nog komen, ik word namelijk heel agressief van een overdosis aan kipnugget's
maar goed als alleen Stroek en ik naar de eftelingmeet gaan, sluit ik gevechten uit
de zomertijd is weer aangebroken en de soaps en gates vallen in herhalingquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Dus Stroek & TMM gaan samen naar de Efteling?
tenzij er nog meerdere aanmeldenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef Ang3l het volgende:
Dus Stroek & TMM gaan samen naar de Efteling?
nu is het nog wel een micro meet, ga je mee?quote:
Of in de Vogel Rok!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie en TMM doen nu heel beleefd van"iedereen is welkom", maar eigenlijk willen ze saampjes alleen in de Droomvlucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Eng, met allemaal homo'squote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nu is het nog wel een micro meet, ga je mee?
nee dan nog liever romantisch in de bootjes op de vijverquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie en TMM doen nu heel beleefd van"iedereen is welkom", maar eigenlijk willen ze saampjes alleen in de Droomvlucht.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of in de Vogel Rok!geen idee of Crene zijn opmerking hier komt opeisenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |