wel fijn dat je hem dan elke dag kan zien. Of is de werkvloer nog niet op de hoogte ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk een bank-stel... mijn vriend werkt in hetzelfde gebouw
Ik sta niet achter het "Ik heb een andere functie en ineens doe ik een pak aan"quote:
Ja hallo, bij film 4 en dan zo knus op de bank liggend...... maar ik heb wel alels gezien hoorquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik begon het al te merken. Meneer zit tijdens de mooiste stukjes film te knikkebollen.
Niet allesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, bij film 4 en dan zo knus op de bank liggend...... maar ik heb wel alels gezien hoor
Nou dan kijk maar met HEM film voortaan. Tis nu echt gedaan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoor je dat Ang3l? Je bent nét als Stroekie!
Jawel.... ik heb vandaag al 10 maandenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel fijn dat je hem dan elke dag kan zien. Of is de werkvloer nog niet op de hoogte ?
Ja ok, maar ik zit straks met allerlei managers aan tafel...dan wordt er min of meer wel vanuit gegaan dat ik ook in pak zit... en ik moet bij andere banken langs. Dan doe ik normaal sowieso al een pak aan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik sta niet achter het "Ik heb een andere functie en ineens doe ik een pak aan"
Heb het zelf onlangs meegemaakt dat die vraag kwam. Zit nu in het management team vanm operations... in jeans en allstars.
Ja he... ik had ook al een gate in gedachten... je maait het gras voor mijn voeten wegquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan kijk maar met HEM film voortaan. Tis nu echt gedaan.
Gaat naar Utrecht,. Dreigt met filmavondjes met The Vulture. Nu dit weer.
Klaar ben ik er mee!!!!!
MOVIEGATE!
Hebben jullie dat al eens gehad hier?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nou wéér de pak/geenpak-discussie?.
Ik vind het typisch voor The_Erik... gewoon heel erg typisch... eerst allemaal doen alsof 'ie zo onschuldig is, maar ondertussen is het de poppenspeler die alle touwtjes in handen heeft!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan kijk maar met HEM film voortaan. Tis nu echt gedaan.
Gaat naar Utrecht,. Dreigt met filmavondjes met The Vulture. Nu dit weer.
Klaar ben ik er mee!!!!!
MOVIEGATE!
Wat zei ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:05 schreef Dosadi het volgende:
maar sjah, dat zei TheVulture ook al een tijdje geleden...
Dat weet je best, maar toen wilden we niet luisteren in het topic, omdat we nog in die blauwe kijkers van The_Erik trapten... die smiecht, met z'n aardig doen, en behulpzaam zijn en z'n Euro-Visie-Song-Festival!quote:
Ik kan me niet herinneren ooit zo over Erik te hebben gepraatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:08 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Dat weet je best, maar toen wilden we niet luisteren in het topic, omdat we nog in die blauwe kijkers van The_Erik trapten... die smiecht, met z'n aardig doen, en behulpzaam zijn en z'n Euro-Visie-Song-Festival!
Beware the nice ones!
nu heb je het niet van mij gehoord ofzo, maar ik heb The_Erik persoonlijk een juten zak vol kittens in de rivier zien gooien, met een baksteen eraan vastgeknoopt.
Is dit nou waar ik mee moet werken! Is dit het!?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet herinneren ooit zo over Erik te hebben gepraat
Maar mijn geheugen is niet meer wat het geweest is
Ik ben te lief voor een gatequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:13 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Is dit nou waar ik mee moet werken! Is dit het!?
TheVulture dit is MovieGate... doe eens een beetje moeite, doe eens niet zo "oeh nou ik kan me dat niet herinneren"!
Je moet er schuimbekkend op inspringen!
Zo kan ik niet werken!
![]()
Goede.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet lief als het over spelling gaat... kunnen we daar geen gate van maken![]()
![]()
Ik verwacht hier gewoon te kunnen lezen zonder dat het pijn doet aan mijn ogenquote:
pak van m'n hartquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Krijgen we nou wéér de pak/geenpak-discussie?.
Haal die vinger dan ook uit je oog.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht hier gewoon te kunnen lezen zonder dat het pijn doet aan mijn ogen
Ja maar waar moet ik die vinger dan weer latenquote:
Puntje van je neus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar waar moet ik die vinger dan weer laten
Zal mijn baas leuk vindenquote:
Wat denk je dat Management Team inhoudt? Dat er geen managers aan tafel zitten?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik zit straks met allerlei managers aan tafel...dan wordt er min of meer wel vanuit gegaan dat ik ook in pak zit...
Ja daar heb ik dan weer geen last van. En in dat geval snap ik 't ook.quote:en ik moet bij andere banken langs. Dan doe ik normaal sowieso al een pak aan.
Ja maar jij ziet er waarschijnlijk onweerstaanbaar charmant uit in een jeans en shirt... ik moet wat meer doen om er fatsoenlijk uit te zien en indruk te makenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je dat Management Team inhoudt? Dat er geen managers aan tafel zitten?
[..]
Je bedoelt zoals je ook panngate/zakjegate gesticht hebt?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:11 schreef Dosadi het volgende:
Jeuzus, mensen!
Een gate heeft toch echt wel wat momentum nodig om van de grond af te komen!
Amateurs!
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestooktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals je ook panngate/zakjegate gesticht hebt?
je vergeet Nunogate, want daar gooide hij toch ook olie op het vuur ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
om verwarring met eindhovengate/frisogate/nunogate te voorkomen kunnen we die waar jij op doelt dan niet beter hernoemen naar Snuitebolletjegate ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestookt.
Zakjegate? Dé Zakje?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bangquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Frisogate (was dat een gate?) ook lekker opgestookt.
Gewoon zorgen dat Dosadi/PhalanX/Cairon/Kugari-Ken er niet bij isquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bang
Geheime meetquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat Dosadi/PhalanX/Cairon/Kugari-Ken er niet bij is.
sta je daar met 1.93 niet boven dan ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet meer meeten... ik word bang
Bwhehehe.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja die ja
maar dat was volgens mij al in 2007
2 meter van mij.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sta je daar met 1.93 niet boven dan ?
behalve als Tomasso er dan is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |