of tussen die benen van die man in luier doorgaan in Fata Morganaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:02 schreef Desmonkey het volgende:
Stroekie en TMM doen nu heel beleefd van"iedereen is welkom", maar eigenlijk willen ze saampjes alleen in de Droomvlucht.
die bootjes zijn wel erg geschikt voor de oudjesquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dan nog liever romantisch in de bootjes op de vijver
Weet ikquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l wat is dat nachtvriendje van je toch een aandachtshoer, erger nog dan ik
Hehequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die bootjes zijn wel erg geschikt voor de oudjes
en
beach, wij zijn niet eng hoor, echt niet, alles behalve, eerder saai
Ja, hiero, ik kom hem opeisenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen idee of Crene zijn opmerking hier komt opeisen
ja en het is een ongeloofelijke snolquote:
datum prikken gebeurt in overleg met de deelnemersquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Hehehad je al een datum?
Enne het is niet mn eerste met met allemaal homo's trouwens
woordenwisseling of ruzie?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:10 schreef Deceit het volgende:
Goedemiddag..
Ik heb woordenwisseling gehad met me rijinstructeur vanmiddag
was dat een spontane foto dan?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch ook poseertrutjes ook
Hmmja, hij zei dat ik achterlijk reed en alles expres doe op een botte toon... En ik ben ook echt niet goed met rijlessen maar ik betaal er 44 euro voor per les en dan ga ik ook ff expres alles fout doen :/quote:
Die rechtsachterin krijgt mijn +1 voor posequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:51 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn we toch ook poseertrutjes ook
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:19 schreef Deceit het volgende:
[..]
Die rechtsachterin krijgt mijn +1 voor pose
Jep. Freestyle streetdance en hiphop. 9 jaar cursistenles en 8 jaar demo-team. Ik ben heul hiphop gangstaquote:
Normaal gaan daar wel weken overheen. Maar nu heebben we dus dat hele eerste stuk en het Missy Elliot stuk (bad mannnnn) plus een intro en een outtro geleerd in 2 middagen trainen. Nog 4 weken tot de show, dus dan zullen we hem nog wel herhalen. HOPELIJK!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:30 schreef Deceit het volgende:
Hoelang doe je erover die dans te leren met je groep?
Abonnee niet echt, ik heb het plus-pakket en daar zit OUTTV in, had eerst wel een abo, maar dat bleek net zo duur te zijn als het plus pakket en voor datzelfde bedrag heb ik nu veel meer zenders. (maar dus geen xmo meer)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
zijn hier eigenlijk ook OUT TV abonees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |