Ey bojj, wats met jou? Ik zeg toch repper, dus beter doe je niet zo jij vieze ho.quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:46 schreef standaard_broodrooster het volgende:
yo porsche, get out the way!
get out the way porsche get out the way!
porsche jeweet, rozen zijn rood,
noord afrikaantjes zijn blouw,
mijn liefde is als kanker voor jouwww
NTB dus
Talk to the 'and, cuz the face; it ain't listenin'.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:48 schreef Chowi het volgende:
Het is rappen.
hmm hij klopt niet helemaal, het moet kwaadaardige uitgezaaide kanker zijn, anders zijn we niet NTBquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:54 schreef porsche1 het volgende:
[..]Eewaa hij is vet vriend. Respect voor jou Pino.
Word ik toch zomaar even gedisst.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Talk to the 'and, cuz the face; it ain't listenin'.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:04 schreef standaard_broodrooster het volgende:
kabouter bats is een mattie die ik mats
jeweetz kabouter mats is de man,
hij is degene die kabouter klus heeft geplopperdeplopd.
daarna klepperdeklep zo over het hek gesodeflikkerd!![]()
kabouter bats ipv mats, maar dat begrijp je zelf wel homiequote:
True, true...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:09 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kabouter bats ipv mats, maar dat begrijp je zelf wel homie
Fucking vet, serieus.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:18 schreef standaard_broodrooster het volgende:
porsche is naam, die staat voor wereldfaam
yo, yo, yo ,yo
prsche die is zo![]()
als hij hosseld scoort ie veel,
met die wijven runt hij een bordeel
sup niggaaaawigga igga, shizzle for je neusnizzle
spange beats flowen die shit hard,
iedereen behalve prosche word door modjes aangepakt!
een ruwe diamant is hij, waardevolle edelsteen
porsche wereldheld op nummer 1
in je fobo of je houd niet van me!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fucking vet, serieus.![]()
Ik kijk mijn bro Ali G atm. Keep it real!
Ja, ik moet eerst naar de tandarts. Goude Tant plaatsen, jwz.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:27 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
in je fobo of je houd niet van me!
eeeej wat ga jij prate kk bezem ik heb je moeder gebalt met je gezum in de mezum bij de maderfaking dezumquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:30 schreef DeTa1L het volgende:
yo nigger wtf je bent gewoon een flikker met zo'n i love jezus sticker, je moet niet komen praten , je bent net een schaap aan het blaten dus hou je bek gek. slotje is alles wat deze topic nodig heeft voordat onze man porsche hier het begeeft.
peace out is all i can say
quote:
Niet eens een grille?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst naar de tandarts. Goude Tant plaatsen, jwz.
Deze main doet nog scoro dus moet werken want hij weet niet wat hem te wachtuh staat tommorow.quote:
fo' sho'quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, ik moet eerst naar de tandarts. Goude Tant plaatsen, jwz.
ik had de vraag anders moeten stellen:quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Deze main doet nog scoro dus moet werken want hij weet niet wat hem te wachtuh staat tommorow.
Jwz ik snapte die sentence al niet vriendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:38 schreef internal het volgende:
[..]
ik had de vraag anders moeten stellen:
Ewa jeweetz,
porsche me bojj waar blijft ju grille dan
Jy bent een fatoeman swa.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jwz ik snapte die sentence al niet vriend
101 barz vriend je gaat zienquote:
Que?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:43 schreef DeTa1L het volgende:
gast rap dan tenminste met worden die bestaan -_-
Deze mannetje denkt dat die woorden zo horen te schrijven.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:44 schreef internal het volgende:
[..]
Que?
Waar heeft deze mannetje het over.
was over deze.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
eeeej wat ga jij prate kk bezem ik heb je moeder gebalt met je gezum in de mezum bij de maderfaking dezum
10th prestige lvl 70. Bish!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:15 schreef imRoku het volgende:
Mijn rap vaardigheden zijn level 40. En die van jou?
10th prestige labbie 50.000 micraosoft pointz, no scem, lolo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
10th prestige lvl 70. Bish!
Tis je bojj tot de ooi want ik ben para mocro.
Ik zag denet bij tandarts dikke kk rasist. Hij had nieopfyt petje, je weet wel, die kk hardcore man. Ik kwam daar toch zo binnen met mijn 100% hardcore ptje, je weet wel van dat ik 100% hardcore rap. Gaat die bezem me vies aankijken. Tazzz.
tfoe mattie, had hem fitty gegeven dan.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:38 schreef porsche1 het volgende:
[..]
10th prestige lvl 70. Bish!
Tis je bojj tot de ooi want ik ben para mocro.
Ik zag denet bij tandarts dikke kk rasist. Hij had nieopfyt petje, je weet wel, die kk hardcore man. Ik kwam daar toch zo binnen met mijn 100% hardcore ptje, je weet wel van dat ik 100% hardcore rap. Gaat die bezem me vies aankijken. Tazzz.
Ik had bijna 1tje gegeve, maar hij ging renne vriendquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef internal het volgende:
[..]
tfoe mattie, had hem fitty gegeven dan.
aight mattiequote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik had bijna 1tje gegeve, maar hij ging renne vriend
Respect!quote:
Eewaa, respect. Hij staat in de fobo vriend. Je weetz, keep it real. Peace out.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:27 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
in je fobo of je houd niet van me!
yeahhhquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Eewaa, respect. Hij staat in de fobo vriend. Je weetz, keep it real. Peace out.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:21 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
yeahhh
jij staat in mijn ondertitelgeval hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |