abonnement Unibet Coolblue
pi_266647
Vanmorgen bij Stenders vroeg hadden ze een NOB 'er die gisteren avond bij de laatste bus uitzending geweest was. Het viel hem op dat bepaalde personen alles tot in den treuren voorgekauwd kregen en dan nog een hoop fout deden. Hij wilde eerst geen namen noemen, maar na enig aandringen gaf hij toe dat hij Sylvana bedoelde.

Heeft iemand nog gezien hoe Tessa toen ze door de studio liep nog even een laatste 'behandeling' kreeg van een of andere vage aap die met haar meeliep en haar duidelijk instructies gaf? Ze keek star voor zich uit met een blik van 'hoepel toch op man' maar hij bleef drammen tot vlak bij het podium.

  dinsdag 6 juni 2000 @ 10:36:00 #2
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_266648
Heksje Tessa werd gehypnotiseerd omdat zij bang waren dat zij Sylvana aan zou vallen of de vader van Iwan zou verkrachten.

Later,

Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_266649
quote:
op 06-06-2000 om 10:25 AM schreef Lord of the Backstage het volgende:
Heeft iemand nog gezien hoe Tessa toen ze door de studio liep nog even een laatste 'behandeling' kreeg van een of andere vage aap die met haar meeliep en haar duidelijk instructies gaf? Ze keek star voor zich uit met een blik van 'hoepel toch op man' maar hij bleef drammen tot vlak bij het podium.

Alle drie kregen deze behandeling. De 'vage aap' zei dingen als 'rustig aan doen, niet haasten' en 'gewoon genieten van wat op je af komt'.

pi_266650
quote:
op 06-06-2000 om 10:57 AM schreef Bus watcher het volgende:
Alle drie kregen deze behandeling. De 'vage aap' zei dingen als 'rustig aan doen, niet haasten' en 'gewoon genieten van wat op je af komt'.

Da´s een goeie, eerst worden ze helemaal opgefokt door ze op weg naar de studio even op te sluiten tussen dranghekken met daarachter die zogenaamde 'bekenden' (de echte bekenden zitten natuurlijk binnen) terwijl ze niets liever willen dan hun familie zien, vervolgens mogen ze eindelijk naar de studio en terwijl ze liever zouden rennen komt er zo'n zeikerd naast je lopen die zegt dat je vooral 'jezelf' moet zijn. Dat waren de meeste mensen op de Titanic ook niet (behalve het orkest: dat speelde door) .

pi_266651
Dat klopt! Er werd op een gegeven moment gevraagd (bevolen) dat de linker tribune naar de gang moest zodat daar ook mensen zouden staan als de bussers op de rode loper liepen. Het was wel een chaos gisteren hoor. We moesten eerst heel lang wachten in een rij, ook Tessa,s moeder en familie (rogier) stonden daarin. Ik ken Nora (zus van Jop) van internet dus we hebben een tijdje staan praten. Klaas had veel bloemen bij zich van Jop voor An, Moeder van Jop is een leuk mens trouwens. Nora nam mijn dochter nog mee ff naar de bus toe.Het werd echt een heel zenuwachtig gedoe omdat de tribunes nog niet bezet waren (iedereen stond dus in de rij) en t programma bijna begon. Heel veel mensen konden ook niet bij elkaar zitten. Ik en mijn gezelschap kregen trouwens wel erg goede plekken., We kregen een busbank toe gewezen dus achter (ontzettend onsymphatieke Sylvana) Jammer genoeg heb ik t niet opgenomunnern want was wel benieuwd daar het publiek na een tijdje niet meer naar de bevelen van eens publieksleider luisterden. Door het programma schreeuwen enzo. Esje was minder knap in het eggie. Tessa was a: veel dunner en B: veel liever dan tijdens de bus. Ze kreeg een onwijs applaus, en was een v.d aardigste tegen mijn dochter. Ook Bullent (die dus te laat was) kwam nog en had ook veel aandacht voor haar, naam vragen en iets leuks voor haar opgeschreven Ze wilde het liefst contact met Joppie maar die werd continu achter na gezeten door journalisten, fotografen. Al met al was het een hele leuke avond maar wel erg hectisch.
Maar echt die Sylvana is totaal niet aardig.
pi_266652
Mischien had Tessa iets eerder aardiger mogen zijn?(en dan bedoel ik wel oprecht aardig)
Dan had het nog wat kunnen worden met haar.
Ik vond Iwan erg eerlijk was door te zeggen dat hij op het laatst toch nog stille hoop kreeg om te winnen.
she-devil
pi_266653
Weer een duidelijk geval van karaktermoord.
pi_266654
Bullent toch nog geweest?

Goh....

“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 7 juni 2000 @ 01:04:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_266655
quote:
op 06-06-2000 om 10:25 AM schreef Lord of the Backstage het volgende:
Vanmorgen bij Stenders vroeg hadden ze een NOB 'er die gisteren avond bij de laatste bus uitzending geweest was. Het viel hem op dat bepaalde personen alles tot in den treuren voorgekauwd kregen en dan nog een hoop fout deden.




Ook in de streamverslagen schreef verbal al het één en ander over de laatste busdag.

(De bus stond pal voor zijn raam )
Zie: i/s/Forum12/HTML/001371.html

pi_266656

Was die vage aap niet Bert?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')