Hey Twan, dat klopt inderdaad!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:58 schreef twannieboy14 het volgende:
Heey, ik ben een jongen van 14, en heb nu iets raars meegemaakt! Ik zal het uitleggen
Een paar dagen geleden gingen mijn ouders uit eten met de buren. Maar aangezien wij ( mijn zusje en ik ) ook graag eten zouden willen, besloten wij om ons op een lekkere ingevroren pizza van de Deen te trakteren ( bleh! ). Voor degene die niet weten wat de deen is, een supermarkt... Maar goed, terug naar 't verhaal. Dus ik ga met mijn pa naar de deen toe, en besluiten om nog even snel langs de slijterij te lopen om een fles wiskey mee te nemen. De buurman houdt daar namelijk wel van. dus nadat we de boodschappen gedaan hadden, gaan wij naar de slijterij toe. Ik stap binnen samen met mijn pa, en het eerste wat ze aan MIJ vragen is: mag ik je ID zien? Nou! erg streng hiero! dacht ik, dus ik leg uit dat ik niets ga kopen. Gaat ze een heel verhaal vertellen over dat mijn vader de fles niet kan kopen... Samenvatting van het oersaaie verhaal: Mijn vader mocht de fles wiskey niet kopen omdat wanneer ik samen met hem in de slijterij stond, de kans groot zou zijn dat ik de fles zou leegdrinken! Dus zegt mijn vader: ga ff buiten de slijterij staan. Gaat ze zeggen dat nu ze weet dat ik familie ben de kans er nog steeds is! Ga ik buiten de winkel staan, zelfde resultaat... Wordt mijn pa daar toch een potje pissig joh!wel, ik zou hetzelfde hebben gedaan als hem...
. Maar in haar verhaal zat wel een leuk feitje: ze zij dat dit een nieuwe wet was van de EU. Klopt dit ook? Alvast bedankt, Twan.
Over het algemeen kunnen mensen van 16 wel sigaretten kopen hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Kingstens het volgende:
dat ze nou kindertjes waarvan er een 16 is geen sigaretten geven snap ik maar dit is bullshit
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef Kingstens het volgende:
dat ze nou kindertjes waarvan er een 16 is geen sigaretten geven snap ik maar dit is bullshit
leer lezen ik bedoel groepjes van mensen van 14/15 met een iemand van 16 die sigaretten koopt met hun erbijquote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef Fapperdefap het volgende:
[..]
Over het algemeen kunnen mensen van 16 wel sigaretten kopen hoor :we: Dat jij er als een infantiel gedrocht uitziet is niet ons probleem
Leer jij dan een zin te schrijven zonder tikfouten en een degelijke zinsopbouw. Bij voorkeur nog met leestekensquote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Kingstens het volgende:
[..]
leer lezen ik bedoel groepjes van mensen van 14/15 met een iemand van 16 die sigaretten koopt met hun erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know what you want but you get what you said that you know you've always said that you wanted instead.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |