Zag hem op tv, vond het echt beneden de maat.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Live was Mayer niet zo goed hoorde ik, gister op Pinkpop.
Maar die solo was echt wel gaafquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
In V&A mag je nog steeds over talentenshows praten hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het gaat mij niet om de SC, het gaat me ook om andere talentenshows, is ook leuk om over te praten
owquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zag hem op tv, vond het echt beneden de maat.
Vond het idd niet echt goed... Het optreden wat laatst bij BNN was klonk veeeeel beterquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
jou maakt t ook niet echt waar dei sc zit he?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
In V&A mag je nog steeds over talentenshows praten hoor
Als je dit zo leest... (jouw zin dus) klinkt dat dus echt niet logischquote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb, door de SC en het Live topic, nog nooit zoveel van een talentenshow gezien als nuquote:Op maandag 31 mei 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. ik volg ze niet allemaal tbh.
al volgde ik x factor ook eigenlijk niet echt
kom op nouquote:Op maandag 31 mei 2010 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
is ook niet echt mijn muziek tbhquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb niet veel met Mayer, dan ben ik sneller negatief.
Welk gedeelte moet ik je nog een keer uitleggen?quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je dit zo leest... (jouw zin dus) klinkt dat dus echt niet logisch
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef gomi het volgende:
[..]
jou maakt t ook niet echt waar dei sc zit he?
DANNY!! WIJ WILLE XFA LANGER!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Benny dat is wel een idee ja
Maar hoe gaan we dat opstellen
ik ook denk ik.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb, door de SC en het Live topic, nog nooit zoveel van een talentenshow gezien als nu
simpel... idee uitwerken door op het toetsenbord te rammenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
Benny dat is wel een idee ja
Maar hoe gaan we dat opstellen
ik steun de aanvraag wel.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op nouWerk nou een beetje mee
Weet je hoeveel shows er zijnIk denk dat er wel animo voor is
Kijk eens aan... we zijn nog goed voor de kijkcijfers ookquote:Op maandag 31 mei 2010 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb, door de SC en het Live topic, nog nooit zoveel van een talentenshow gezien als nu
Ik ga er morgen eens voor zitten, op me werk, we hebben toch niks te doenquote:Op maandag 31 mei 2010 21:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
simpel... idee uitwerken door op het toetsenbord te rammen
en nou serieus..
nou kijk, we hebben nu al een idee dat wat uitgebreider uittypen en Hoppa
Waarom niet?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:02 schreef Rauzer het volgende:
Danny is niet de juiste persoon om te mailen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |