Jij zegt nooit wat je denkt. Alsof je ergens bang voor bent ofzo. heel irritantquote:Op maandag 31 mei 2010 22:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vaag is niet de goede omschrijving....
Steve's Sextape Shop?quote:
ik vind het kutmuziek!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Jij zegt nooit wat je denkt. Alsof je ergens bang voor bent ofzo. heel irritant
Irritant is ook al die spelfouten van jequote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Jij zegt nooit wat je denkt. Alsof je ergens bang voor bent ofzo. heel irritant
Heheh. Niet dat ik interesse heb, maar vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Steve's Sextape Shop?
U vraagt, wij draaien?
Maakt ie ook reconstructies voor de tapes die verloren zijn geraakt?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Steve's Sextape Shop?
U vraagt, wij draaien?
Ziet er goed uit! Alleen dat been eindigt in het niets?quote:
Als jij dat wilt, doet ie dat vast voor jequote:Op maandag 31 mei 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maakt ie ook reconstructies voor de tapes die verloren zijn geraakt?
De mijne ook... van al die spelfouten....quote:
haha jij bent echt grappigquote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De mijne ook... van al die spelfouten....
dat is zijn voet dat groene eronder, hij heeft zijn been gebogenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Alleen dat been eindigt in het niets?
Het is inderdaad wel héél erg...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja... sla hem maar volgende keerquote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Tomasso heeft een slechte invloed op je.
Ow ik dacht dat het gewoon zo'n groen vlak is, zoals ie ze meer op z'n pak heeft...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Dosadi het volgende:
[..]
dat is zijn voet dat groene eronder, hij heeft zijn been gebogen
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het? Ik-wil-complimenten-op-mijn-ontwerpen-uurtje?
Hah! Never!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Steve het volgende:
Wat een hel voor je als we straks in Brabant wonen.
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het? Ik-wil-complimenten-op-mijn-ontwerpen-uurtje?
ja en ik schijn ook heel goed te kunnen spellenquote:
quote:
Beetje wispelturig?quote:
Ach nja het is maar waar je het meest trots op bentquote:Op maandag 31 mei 2010 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ja en ik schijn ook heel goed te kunnen spellen
Moeten we stoppen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef Vlarp het volgende:
GVD.. ik vergeet te refreshen en hoppa... weer een pagina verder
Waar ben jij het meest trots op dan?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:42 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ach nja het is maar waar je het meest trots op bent
Nee dan klink ik weer vreselijk oppervlakkig :pquote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waar ben jij het meest trots op dan?
quote:
Gokje: Je stijltang?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nee dan klink ik weer vreselijk oppervlakkig :p
Zeg het maar gewoon... Dit is je kansquote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Nederlands... dus ik mag niet vissen naar complimenten, en als ik ze al krijg mag ik ze niet accepteren.quote:
Oh ja, want nu hebben we nog een heel diepzinnig beeld van jequote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Hmm ja daar heb je wel een punt inderdaad...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef Dosadi het volgende:
[..]
Nederlands... dus ik mag niet vissen naar complimenten, en als ik ze al krijg mag ik ze niet accepteren.
Ik kreeg er laatst nog commentaar op "joh dat is echt typisch Nederlands" alsof je het gevoel hebt dat je niet mag zeggen dat je goed bent, of ook maar bovengemiddeld, want het is nooit waar en het is ook niet beleefd.
Mn spiegelbeeld haha en zelfvertrouwenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zeg het maar gewoon... Dit is je kans
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef NetSphere het volgende:
They only want you when you're seventeen. When you're twentyone, you're no fun
Nja goed toch?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Mn spiegelbeeld haha en zelfvertrouwen
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef NetSphere het volgende:
Ladytron...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:45 schreef NetSphere het volgende:
waar haal je vandaan dat ik een sletje benquote:Op maandag 31 mei 2010 22:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Ben je er trots op dat je een tienersletje bent?
Die jeugd van tegenwoordig ook
En errug handig met de kinderen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |