Die van Colin Farrell daarentegen was welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef Dosadi het volgende:
[..]
De domste is die van de lead-zanger van Limp Biscuit... daar was echt niets aan.
Die was ook niks. En kort.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:13 schreef Dosadi het volgende:
De domste is die van de lead-zanger van Limp Biscuit... daar was echt niets aan.
Ik moet zo mijn best doen om je niet af te zeikenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef NetSphere het volgende:
Serieus ik pijp al twee negers voor een fles ameretto. HOUD van ameretto hahaha
ik zeg trouwens twee negers omdat dat ergens een big deal weas ofzoquote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef NetSphere het volgende:
Serieus ik pijp al twee negers voor een fles ameretto. HOUD van ameretto hahaha
beetje saai... toonde aan dat Farrell echt niet kan acteren, zelfs niet in de slaapkamer.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die van Colin Farrell daarentegen was wel
Da's mijn tekstquote:
Je mag mij best afzeiken hoor haha weet alleen niet wat je daarmee wilt bereikenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zo mijn best doen om je niet af te zeiken
Maar ik had beloofd lief te zijn
Ik zou hem mijn bed niet uitschoppen... die Oscar krijgt ie welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Dosadi het volgende:
[..]
beetje saai... toonde aan dat Farrell echt niet kan acteren, zelfs niet in de slaapkamer.
Nou het lucht opquote:Op maandag 31 mei 2010 22:17 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Je mag mij best afzeiken hoor haha weet alleen niet wat je daarmee wilt bereiken
Ik kom er nu op terugquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef Steve het volgende:
[..]
In het begin werd me gezegd dat het schattig was.
Ja maar Farrel speelde erin, dat is genoeg.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Dosadi het volgende:
beetje saai... toonde aan dat Farrell echt niet kan acteren, zelfs niet in de slaapkamer.
het zal welquote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het lucht op
Maar je bent nog jong dus ik zal me gedragen
We hadden dat 5 jaar geleden ook met CDP, en die is opzich ook best goed opgedroogd nu.quote:Op maandag 31 mei 2010 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou het lucht op
Maar je bent nog jong dus ik zal me gedragen
En hebben jullie die hard aangepakt qua vorming of lekker laten leven?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We hadden dat 5 jaar geleden ook met CDP, en die is opzich ook best goed opgedroogd nu.
Geweldigquote:
Neem een hondquote:
Dat noemen we goede muziek... hoort bij je opvoedingquote:Op maandag 31 mei 2010 22:25 schreef NetSphere het volgende:
Wat zijn toch de hele tijd die domme videos die ik de hele tijd zie??
Wat is het jongen?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik een schouder had om tegenaan te zitten zou ik het doen.
Niet echt iets. Gewoon one of those nights dat je je maar alleenig voeltquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Tomasso heeft een slechte invloed op je.
Ik houd momenteel het meest van dit:quote:Op maandag 31 mei 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat noemen we goede muziek... hoort bij je opvoeding
vaag is niet de goede omschrijving....quote:Op maandag 31 mei 2010 22:30 schreef NetSphere het volgende:
[..]
Ik houd momenteel het meest van dit:
En deze heb ik ook al te vaak geluisterd haha
Maar dat is wrs te vage muziek voor jullie.
Die isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |