aaaah just like Will and Grace...quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef NetSphere het volgende:
Vinden jullie het ook heeeeel irritant als een meisje met wie je goed bevriend bent opeens verliefd op je blijkt te zijn? Ik zoek dan gelijk afstand echt bah vind ik dat eigelijk
Daarom wil ik het juist zien.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef Dosadi het volgende:
[..]
kun je heeeeeeel lang wachten. Want m'n haar zit voor geen meter en het hangt voor m'n ogen.
Ik ga mijn haar door mijn leerlingen laten knippenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:00 schreef NetSphere het volgende:
Daarom wil ik het juist zien.
Kan ik tips geven over wat je staat voor als je naar de kapper gaat
Weet ze dat je homo bent?quote:Op maandag 31 mei 2010 19:58 schreef NetSphere het volgende:
Vinden jullie het ook heeeeel irritant als een meisje met wie je goed bevriend bent opeens verliefd op je blijkt te zijn? Ik zoek dan gelijk afstand echt bah vind ik dat eigelijk
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:01 schreef creno het volgende:
Ik was jaloers op het haar van de zanger van wit-rusland.
power rangerquote:
Oh, ik dacht dat het een huidig probleem wasquote:Op maandag 31 mei 2010 20:03 schreef NetSphere het volgende:
[..]
JA NU weet iederen het wel maar jaar geleden niet.
Oh die met de stijltangquote:
Nja ik vind het ook irritant als een meisje me probeert te regelen op een feest ofzo.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een huidig probleem was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |