abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84445121
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 11:30 schreef madelonnn het volgende:
Ik zie dat iedereen hier hartstikke goed gaat! Vooral Sylvana volgens mij, hoeveel doelen heb je al gehaald? En hoe lang heb je nog?

Ik heb mijn blog een beetje verwaarloosd.. Maar met mijn doelen gaat t wel goed! Ik merk dat ik veel te veel grote doelen heb, van bijvoorbeeld 3x dit doen, 5x dat doen etc. Dus bij mij duurt het even voor ik al m'n doelen daadwerkelijk gehaald heb ;) Ik heb er nu denk ik een stuk of vier compleet. Best weinig nog, eigenlijk.

Heb trouwens wel twee huisgenootjes ook zo enthousiast gekregen dat ze dit ook gaan doen, zijn nu allebei bezig met een lijst! :D

Ik heb al 23 doelen gehaald en morgen ga ik de 24e halen ( 20 nieuwe gerechten maken)

Ik ben 10 januari begonnen, dus heb nog tot 7 oktober 2012.

Leuk dat jij je huisgenootjes ook enthousiast hebt gemaakt voor Day Zero :D
pi_84460371
Ik heb nu 9 doelen behaald, maar wel allemaal makkelijke doelen. Nu komen er vooral doelen aan die me meer tijd gaan kosten en waar ik me dan ook echt mee moet gaan bezighouden.
Leuk dat je ook andere mensen hebt aangestoken om hetzelfde te doen. Ik hoop dat ze het dan ook komen bijhouden op fok.
  zondag 25 juli 2010 @ 16:26:22 #203
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84470792
vandaag weer eens een doel bereikt: een rommelmarkt bezocht. :+
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_84476851
quote:
Op zondag 25 juli 2010 16:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
vandaag weer eens een doel bereikt: een rommelmarkt bezocht. :+
Leuk :)

Ik heb vandaag mijn 20e nieuwe gerecht gemaakt, dus ook weer een doel behaald :) En van donderdag tot en met zaterdag weer een weekendje weg *O*
pi_84476985
Ik heb weer geupdate maar het zijn allemaal een beetje doelen die per ongeluk gehaald worden. Hoog tijd om eens wat serieuzer met sommige dingen aan de slag te gaan (waaronder de andere 30 doelen bedenken). :@
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84478577
Ik heb even mijn lopende doelen geupdate. Ben nu vooral met lange-termijn-doelen bezig, dus voorlopig geen afgeronde doelen. :)

http://lauranaar101.blogspot.com/
  zondag 25 juli 2010 @ 20:11:35 #207
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_84479022
Naar aanleiding van dit topic ben ik begin juni ook begonnen met een lijst! *O* Echt een gaaf idee, ben heel benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen! Ik twijfel alleen nog of ik ook zo'n chic blogding bij ga houden of het puur voor mezelf bij ga houden. Ik ken mezelf, zo'n blog laat ik toch maar weer verstoffen... :{

Ik heb al wel 5 doelen gehaald, en ben er met 9 bezig. En vanaf 1 augustus en 1 september begin ik aan de wat langere doelen die echt een paar maanden kosten. Ik heb gek genoeg daar wel echt zo'n startdatum voor nodig :P

Alleen wat als je door veranderde omstandigheden (lees: break-up :{) nu al zeker weet dat je een doel de komende 951 dagen echt niet gaat volbrengen? Ik vind het zo naar om gelijk zo'n groot rood faal-teken in die lijst te zien staan.
pi_84479418
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Mutsefluts het volgende:
Naar aanleiding van dit topic ben ik begin juni ook begonnen met een lijst! *O* Echt een gaaf idee, ben heel benieuwd hoe ik het er vanaf ga brengen! Ik twijfel alleen nog of ik ook zo'n chic blogding bij ga houden of het puur voor mezelf bij ga houden. Ik ken mezelf, zo'n blog laat ik toch maar weer verstoffen... :{

Ik heb al wel 5 doelen gehaald, en ben er met 9 bezig. En vanaf 1 augustus en 1 september begin ik aan de wat langere doelen die echt een paar maanden kosten. Ik heb gek genoeg daar wel echt zo'n startdatum voor nodig :P

Alleen wat als je door veranderde omstandigheden (lees: break-up :{) nu al zeker weet dat je een doel de komende 951 dagen echt niet gaat volbrengen? Ik vind het zo naar om gelijk zo'n groot rood faal-teken in die lijst te zien staan.
Leuk dat je ook bezig bent *O*

En ik zou dat doel dan gewoon veranderen als je toch al zeker weet dat je hem niet meer gaat halen.

Mn maand geen dingen kopen op het station ga ik ook wel halen. Nog 5 dagen en hoef deze week niet meer met de trein, dus is al gelukt eigenlijk :)

En een maand lang geen kant-en-klaarmaaltijden eten is al zowat ongemerkt voorbij gegaan :)

[ Bericht 5% gewijzigd door _Hestia_ op 25-07-2010 20:46:48 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 22:21:58 #209
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_84485213
Hihi, door hier te posten en weer naar m'n eigen lijst te kijken en aan te passen heb ik gelijk zin om alles te gaan doen! :D Terwijl dat gezien het tijdstip en locatie en de aard van veel dingen jammer genoeg niet mogelijk is :')

Echt, Sylvana, goed bezig! *O* Dankzij jou (en de rest hier) ben ik vol vertrouwen dat ik het ook gewoon kan, alle doelen halen! *tsjakkaaaa*
pi_84488141
Wow, net even geteld en ik heb al 29 van mijn 101 doelen gehaald! En ik ben bezig sinds 8 februari.

Afgelopen weekend doel #42 gehaald: Een mooi jurkje kopen voor de bruiloft van mijn schoonzusje.

Zeer binnenkort (binnen drie weken) kan ik weer 3 doelen afstrepen:
- een 50-dagen fotoproject voltooien
- een half jaar lang boodschappen doen met weeklijsten
- mijn eigen bedrijfje inschrijven bij de KvK

Ik ben nog bezig met Start2run (5 kilometer hardlopen) maar heb helaas een vervelende knieblessure en moet het even rustig aan doen...

@mutsefluts: ik zou dat doel dat je nu niet meer kunt halen, gewoon lekker vervangen door een ander doel. Anders word je ook elke keer weer op een nare manier aan die break-up herinnerd. Gewoon lekker een nieuwe start maken!
pi_84489939
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef PiperMaru het volgende:
Cool :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 26 juli 2010 @ 09:30:37 #212
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84494909
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:33 schreef PiperMaru het volgende:
Wow, net even geteld en ik heb al 29 van mijn 101 doelen gehaald! En ik ben bezig sinds 8 februari.

Afgelopen weekend doel #42 gehaald: Een mooi jurkje kopen voor de bruiloft van mijn schoonzusje.

Zeer binnenkort (binnen drie weken) kan ik weer 3 doelen afstrepen:
- een 50-dagen fotoproject voltooien
- een half jaar lang boodschappen doen met weeklijsten

Ik ben nog bezig met Start2run (5 kilometer hardlopen) maar heb helaas een vervelende knieblessure en moet het even rustig aan doen...

@mutsefluts: ik zou dat doel dat je nu niet meer kunt halen, gewoon lekker vervangen door een ander doel. Anders word je ook elke keer weer op een nare manier aan die break-up herinnerd. Gewoon lekker een nieuwe start maken!
Ik heb weer eens even op je blog gekeken, maar wat ziet die aardbeiensalade er lekker uit!
En die foto van de kaars vind ik prachtig!!
En die 2 foto's op canvas met je katten ook super!
Ik ga me inschrijven voor een cursus fotografie hier vlakbij in de stad (is pas in januari 2011) maar wil echt iets gaan doen met fotografie. Als ik die foto's zie, dan wil ik dat ook kunnen!! O+
pi_84494975
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:30 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ik heb weer eens even op je blog gekeken, maar wat ziet die aardbeiensalade er lekker uit!
En die foto van de kaars vind ik prachtig!!
En die 2 foto's op canvas met je katten ook super!
Ik ga me inschrijven voor een cursus fotografie hier vlakbij in de stad (is pas in januari 2011) maar wil echt iets gaan doen met fotografie. Als ik die foto's zie, dan wil ik dat ook kunnen!! O+
Leuk, moet je doen! Fotografie is tof! Ik denk er trouwens over na om zelf cursussen te gaan geven. Vind het leuk om te fotograferen én om mensen iets te leren O+
  maandag 26 juli 2010 @ 12:08:45 #214
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84499095
quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Leuk, moet je doen! Fotografie is tof! Ik denk er trouwens over na om zelf cursussen te gaan geven. Vind het leuk om te fotograferen én om mensen iets te leren O+
Dan meld ik me aan, want volgens mij woon je niet zover bij me vandaan! :D
pi_84499534
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:08 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Dan meld ik me aan, want volgens mij woon je niet zover bij me vandaan! :D
Je hebt PM :D
  FOK!fotograaf maandag 26 juli 2010 @ 18:30:06 #216
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_84513887
Hier gaat het ook weer goed met de doelen, in 2 weken tijd 3 stuks gehaald ^O^. Alleen dat blog bijwerken, dat doe ik echt nog te weinig, saai voor de 'volgers'.

quote:
Op maandag 26 juli 2010 09:34 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Waar woon je? O-) Vind je foto's echt prachtig en zit te overwegen om ook weer eens een cursus te volgen.
pi_84513975
Ik woon in Eindhoven :D
straks heb ik een heel klasje vol Fokkers :Y)
pi_84514081
Hallo,

Nog 1 week werken, dan 1 week vakantie. Goed om eens aan mijn doelen te gaan werken. Ik ben in ieder geval bezig met:
- afvallen
- boeken lezen
- puzzelen
- breien

In mijn week vakantie wil ik naar Amsterdam, het rijksmuseum bezoeken, shoppen en misschien een tochtje door de grachten maken. Dan zou ik alweer 2 doelen hebben behaald. Maar even kijken hoe het weer is volgende week. Ik wil ook gaan kijken voor een professionele massage. Eerst maar eens kijken wat het kost, heb niet al te veel geld op dit moment. In september ga ik beginnen met mijn opleiding, best wel spannend.
Trouwens, heb ook wel interesse in die fotografiecursus, als het tenminste in de buurt van Utrecht is.
  maandag 26 juli 2010 @ 18:36:48 #219
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_84514102
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef PiperMaru het volgende:
:Y :P
pi_84516156
Ik heb vandaag weer een doel gehaald, 10 mandala's inkleuren :) Ga de foto's zo op mn weblog zetten :)
  FOK!fotograaf maandag 26 juli 2010 @ 19:26:24 #221
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_84516302
quote:
Ah jammer, dat is wat ver vanaf Amsterdam :P.
pi_84516783
Foto's staan erop :)
pi_84517431
Leuk om te lezen dat er veel mensen met hun doelen bezig zijn, er zijn echter ook blogs die niet gevonden worden of die niet worden bijgehouden. Best wel jammer, ik vind het wel leuk om te kijken hoe het bij andere mensen gaat.
De mandala's zijn echt mooi geworden Sylvana.
pi_84517488
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:54 schreef han1987 het volgende:

De mandala's zijn echt mooi geworden Sylvana.
Dankje :)
pi_84541454
quote:
Als je wat noordelijker woonde had ik me ook ingeschreven ;)

Ik heb even een pauze, wil namelijk een mooie fotocamera kopen, sowieso is dat een doel opzich, kan ik daarmee ook andere doelen volbrangen en het is leuk om resultaten mee vast te leggen. Maar hij komt er snel als het goed is dus dan kan ik aan de slag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')