Toevallig, ik ben nu bezig met een week vegetarisch eten! Ik vond een maand wel erg langquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik begin vandaag aan een maand lang vegetarisch eten, en meteen ook geen junkfood, hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
Een maand vegetarisch eten? dat lijkt me wel lastig zeg! Ik zou een week wel kunnen, maar een maand lang een beetje gevarieerd en lekker eten zonder vlees? Dat lijkt me lastig terwijl ik toch wel gemiddeld 2x per week vegetarisch eet. Succes in iedergeval.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik begin vandaag aan een maand lang vegetarisch eten, en meteen ook geen junkfood, hopelijk houd ik het deze keer wel vol!
Ik heb ook een week vegetarisch gedaan en ik vond het best te doen, maar ook wel lastig hoor! Niet zo zeer met het avondeten (ik eet ook wel een paar keer per week geen vlees), maar ik eet graag vleeswaren op brood en dat zou ik wel gaan missen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:20 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Een maand vegetarisch eten? dat lijkt me wel lastig zeg! Ik zou een week wel kunnen, maar een maand lang een beetje gevarieerd en lekker eten zonder vlees? Dat lijkt me lastig terwijl ik toch wel gemiddeld 2x per week vegetarisch eet. Succes in iedergeval.
Tja kijk ik vind vlees ook gewoon erg lekker, maar zeker, er zijn (steeds meer) mogelijkheden om lekker en gevarieerd vegetarisch te eten. Ik eet af en toe wel vleesvervangers (best goed te doen), en gemiddeld 2x in de week geen vlees bij het avondeten. Vleeswaren voor op brood zou ik wel missen, ik houd niet van zoet op brood en elke dag kaas vind ik ook niet lekker.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:47 schreef frame-saw het volgende:
Vegetarisch eten is echt niet zo moeilijk, er zijn ook heel veel vleesvervangers. Die eet ik niet eens, en toch eet ik gevarieerd. Het is vooral moeilijk als je buitenshuis gaat eten.
En is 2 liter water+andere dranken wel zo goed voor je? Ik weet niet hoeveel jij ernaast drinkt maar je kunt ook te veel vocht binnen krijgen he. Ik denk dat een halve liter minder al veel beter en makkelijker is.
Ja okee dat is ook wel zo, misschien zou ik het dan nog het moeilijkste vinden omdat je moet opletten wat je eet. Nu is het misschien vaak: Oh we hebben worst, nou doe er maar gebakke aardappeltjes bij en wat sla. Beetje het 'stukkie vlees, aardappelen en groenten"- stramien ofzo waar je (nou ja ik dan) in zit. Nou ja, ik wens iedereen die dit doet veel creativiteit en kook-/eetplezier toe, ik heb het (nu?) in iedergeval niet bij mijn doelen staan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:17 schreef shinydiscoball het volgende:
Sommige mensen eten hun hele leven vega he, en er zijn echt genoeg lekkere vega recepten, beetje creatief zijn!
Ik begrijp het wel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:37 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Ja okee dat is ook wel zo, misschien zou ik het dan nog het moeilijkste vinden omdat je moet opletten wat je eet. Nu is het misschien vaak: Oh we hebben worst, nou doe er maar gebakke aardappeltjes bij en wat sla. Beetje het 'stukkie vlees, aardappelen en groenten"- stramien ofzo waar je (nou ja ik dan) in zit. Nou ja, ik wens iedereen die dit doet veel creativiteit en kook-/eetplezier toe, ik heb het (nu?) in
iedergeval niet bij mijn doelen staan.
En, hou je het nog vol?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:34 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Oei, ik heb vanavond wel een érg grote uitdaging m.b.t. vegetarisch eten: ben uitgenodigd voor een bbq bij vrienden... ik riep vrolijk 'ja, gezellig!' en bedacht pas later dat een bbq over het algemeen veel vlees bevat. Ik hoop dat ze veel salades/stokbrood e.d. hebben, en anders is dit doel mislukt en probeer ik het later nog eens.
Jawel joh... jij was toch het McDonalds-meisjequote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ja het vegetarisch eten gaat tot nu toe nog hartstikke goed! M'n ouders houden er rekening mee, en maken gewoon een grote salade voor meik verlang ook niet echt naar vlees, maar heb vlees nooit echt geweldig lekker gevonden, dus zo moeilijk is het niet voor me..:D
Goed van je!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
He shit, je hebt me door. Ja dat is eigenlijk het enige wat ik veel eet![]()
Maar ik ging woensdag naar de mac, en heb alleen patatjes gegeten
Even een beetje offtopic.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 10:14 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ok, vegetarisch eten is mislukt. Gisteren dus bbq bij vrienden, het rook te lekker om te weerstaan
. Ga het doel nog eens proberen na de zomer, vond het op zich niet heel moeilijk - bbq is blijkbaar alleen net te veel
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |