abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83392974
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:35 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik kom jou ook overal tegen he
wie zou wie nou stalken?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 28 juni 2010 @ 11:39:47 #127
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_83393036
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wat is dat toch met dat bodylotion smeren??
ik ben nog niet begonnen en ben vooral hier inspiratie aan het opdoen voor m'n lijstje..
mijn huid is altijd superdroog, heb ook een soort exceem waardoor m'n huid heel erg droog wordt als het koud wordt, of juist te warm, dus bodylotion smeren is wel goed, alleen iets met lui en het altijd vergeten..
pi_83393353
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

mijn huid is altijd superdroog, heb ook een soort exceem waardoor m'n huid heel erg droog wordt als het koud wordt, of juist te warm, dus bodylotion smeren is wel goed, alleen iets met lui en het altijd vergeten..
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijd

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  maandag 28 juni 2010 @ 11:48:08 #129
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_83393413
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijd
ja dat vergat ik ook altijd, maar smeer het nu om een of andere reden automatisch elke dag op m'n gezicht
pi_83393736
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Ik heb vooral in de zomer een erg droge huid, en normaal ook na het douchen/scheren, dus vandaar dat ik het erop gezet had Na een maand zit het wel zo in je routine dat je het daarna ook blijft doen.
  maandag 28 juni 2010 @ 23:29:06 #131
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_83424947
Ik heb ook altijd een droge huid, maar ja zo laks altijd he. Dan smeer ik eens drie dagen me netjes in en dan weer een week niet. Binnenkort eens met mijn verzorgingsdoelen beginnen, maar dan wel eerst spullen inslaan want echt lekkere bodylotion (of liever bodycreme of bodybutter) heb ik niet meer. Ook zoiets, dan is iets op en dan duurt het weer weken voor ik het eens aanvul, typisch gevalletje van lui...

Ik ben wel 1 kilo afgevallen (nog 24 te gaan ), dus dat ik ook een beginnetje. Verder ben ik met postcrossing bezig en ben ik voornemens binnenkort weer eens lekker muzikaal aan de slag te gaan.
klerkje
pi_83485431
Gisteren naar 2 musea geweest: Het Speelgoedmuseum en het Historisch museum, allebei in Deventer.

In het Speelgoedmuseum had je een kamer met het onderwerp optisch bedrog, was erg leuk

In het historisch museum had je naast de gewone museumstukken een tentoonstelling over blik, was ook erg leuk

Vandaag is het op de laatste dag van de maand nog gelukt om met vrienden af te spreken. Vanmiddag ga ik naar een vriendin, blijf ik daar eten en vanavond ga ik naar een vriend. Dan hoef ik alleen in juli nog met iemand af te spreken en dan heb ik het doel van 6 maanden iedere maand met een vriend(in) afspreken gehaald

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 01-07-2010 07:16:22 ]
pi_83489750
Weten ze dat dat een doel is?

Die kamer is trouwens grappig, op die eerste foto lijk je net een klein kindje.
pi_83492029
Ik ben ook nog steeds bezig, heb alleen deze maand nog geen taart gemaakt
Nouja doe ik er in juli gewoon 2
pi_83498184
Ik heb deze maand twee grote doelen behaald: afstuderen en een baan vinden Helaas verdient het niet super dus doelen die geld kosten krijgen de komende periode misschien geen voorrang.
pi_83498338
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb deze maand twee grote doelen behaald: afstuderen en een baan vinden Helaas verdient het niet super dus doelen die geld kosten krijgen de komende periode misschien geen voorrang.
Gefeliciteerd!
pi_83498682
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
Danke
pi_83504590
Dat is al huge gifkwal! Gefeli!
pi_83507811
Vandaag alweer een nieuw recept gemaakt. Zaterdag voor een toets voor mijn nieuwe studie. Hopelijk kan ik in het 2de jaar beginnen.
pi_83520245
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef frame-saw het volgende:
Weten ze dat dat een doel is?

Die kamer is trouwens grappig, op die eerste foto lijk je net een klein kindje.
Haha nee dat weten ze niet, maar mn vrienden wonen nogal ver weg en als ik er niet bewust over nadenk om met ze af te spreken dan zien we elkaar soms maanden niet, terwijl het wel altijd erg gezellig is

Maar gisteren dus met 2 vrienden op 1 dag afgesproken zelfs en nog een ansichtkaart uit Zwolle meegenomen. Kom regelmatig in Zwolle, maar vergat steeds een kaart te kopen. Ben nu in 3 provinciehoofdsteden geweest en daar een kaart van meegenomen ( Groningen, Haarlem en Zwolle)

En vandaag zit mijn maand bodylotion smeren er op

Zaterdag naar de start van de Tour de France in Rotterdam, dus dan ga ik vast wel weer ergens uit eten waar ik nog niet eerder ben geweest
quote:
Gefeliciteerd! Dat zijn toch wel 2 belangrijke doelen idd
pi_83520897
quote:
Dat zijn bijzondere doelen om te behalen! Gefeliciteerd!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  FOK!fotograaf donderdag 1 juli 2010 @ 08:38:52 #142
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_83520970
quote:
Wow gefeliciteerd!

Ik heb weer doelen gehaald (eindelijk), van het weekend als ik thuis ben maar eens een blogje maken. Ik update echt te weinig, 1x per maand ongeveer.
pi_83521030
Ik wil nu ook updaten, maar weblog ligt eruit, krijg steeds een error
  FOK!fotograaf donderdag 1 juli 2010 @ 08:50:13 #144
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_83521126
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil nu ook updaten, maar weblog ligt eruit, krijg steeds een error
Ik kan hem wel openen (jouw weblog). Of lukt alleen editten niet?
pi_83521163
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Ik kan hem wel openen (jouw weblog). Of lukt alleen editten niet?
Een nieuw bericht posten lukt niet, website zelf doet het wel.
pi_83521634
Maar Sylvana ga je nu dan geen bodylotion meer smeren?
pi_83521669
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Sylvana ga je nu dan geen bodylotion meer smeren?
Jawel, ben het inmiddels wel gewend om te doen Maar als ik het nu een dagje vergeet dan is het niet erg
pi_83637685
Vanmorgen The Incredibles gekeken, dus weer een film van de pixarlijst. Verder 2 kaarten ontvangen met postcrossing en bezig met een nieuw gerecht. De nieuwe gerechten gaan goed, heb er echt zin in om nieuwe dingen uit te proberen.
pi_83650985
Gisteren bij Dino's in Rotterdam gegeten. Eten was goed alleen de bediening was echt zoooooooo sloooooooom dat we maar geen nagerecht hebben genomen aangezien we nog terug naar Almelo moesten.
pi_83651363
Bedankt voor de felicitaties allemaal

Ik vind echt leuk om te lezen dat jullie ook nog lekker bezig zijn allemaal. Ik vind de lijst toch wel een stok achter de deur hoor.

Zelf ben ik weer begonnen met het dragen van contactlenzen en gezien hier vandaag de uitverkoop is begonnen (Milaan) ben ik ook bezig met het doel mijn garderobe wat volwassener in te richten. Nu is wel mijn geld voor deze maand weer op, maar ja. Heb nu al 10% van mijn lijst compleet, gaat goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')