wie zou wie nou stalken?quote:
mijn huid is altijd superdroog, heb ook een soort exceem waardoor m'n huid heel erg droog wordt als het koud wordt, of juist te warm, dus bodylotion smeren is wel goed, alleen iets met lui en het altijd vergeten..quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat bodylotion smeren??
ik ben nog niet begonnen en ben vooral hier inspiratie aan het opdoen voor m'n lijstje..
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijdquote:Op maandag 28 juni 2010 11:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
mijn huid is altijd superdroog, heb ook een soort exceem waardoor m'n huid heel erg droog wordt als het koud wordt, of juist te warm, dus bodylotion smeren is wel goed, alleen iets met lui en het altijd vergeten..
ja dat vergat ik ook altijd, maar smeer het nu om een of andere reden automatisch elke dag op m'n gezichtquote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijd
Ik heb vooral in de zomer een erg droge huid, en normaal ook na het douchen/scheren, dus vandaar dat ik het erop gezet hadquote:Op maandag 28 juni 2010 11:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
nouja.. meer dat ik het op meerdere lijstjes zie staan.. ik heb noit zo last van droge huid (gelukkig) dus bij mij gaat ie er niet op komen! wsl wel iets met dag en nacht creme smeren.. dat vergeet ik ook altijd
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb deze maand twee grote doelen behaald: afstuderen en een baan vindenHelaas verdient het niet super dus doelen die geld kosten krijgen de komende periode misschien geen voorrang.
Haha nee dat weten ze niet, maar mn vrienden wonen nogal ver weg en als ik er niet bewust over nadenk om met ze af te spreken dan zien we elkaar soms maanden niet, terwijl het wel altijd erg gezellig isquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:15 schreef frame-saw het volgende:
Weten ze dat dat een doel is?![]()
Die kamer is trouwens grappig, op die eerste foto lijk je net een klein kindje.
Gefeliciteerd! Dat zijn toch wel 2 belangrijke doelen iddquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik heb deze maand twee grote doelen behaald: afstuderen en een baan vindenHelaas verdient het niet super dus doelen die geld kosten krijgen de komende periode misschien geen voorrang.
Dat zijn bijzondere doelen om te behalen! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Wow gefeliciteerd!quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:35 schreef gifkwal het volgende:
Ik kan hem wel openen (jouw weblog). Of lukt alleen editten niet?quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:43 schreef Sylvana het volgende:
Ik wil nu ook updaten, maar weblog ligt eruit, krijg steeds een error
Een nieuw bericht posten lukt niet, website zelf doet het wel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 08:50 schreef Chemiu het volgende:
[..]
Ik kan hem wel openen (jouw weblog). Of lukt alleen editten niet?
Jawel, ben het inmiddels wel gewend om te doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 09:19 schreef shinydiscoball het volgende:
Maar Sylvana ga je nu dan geen bodylotion meer smeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |