De OP kan nu niet meer aangepast worden, maar in t volgende topic wordt je erbij gezet!quote:Op donderdag 24 juni 2010 04:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Mag ik ook in de OP?http://marijkesdagnul.blogspot.com/
Net weer even geupdate. Ik moet nog steeds wat nieuwe doelen verzinnen (zit pas op 73) dus er komen binnenkort nog wel wat meer updates.
Ik vond het begin ook loodzwaar! Maar als je de regelmaat erin houdt, wordt het beter, echt! Voor je het weet loop je stukjes van 5/6/7 minuten (ben nu bij les 13)quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef han1987 het volgende:
Net gaan hardlopen met de eerste les van Evy. En dat valt even tegen, ik heb totaal geen conditie. Mijn maag komt nu ook in opstand, ik voel me echt misselijk. Overmorgen ga ik gewoon weer de 1ste les doen, kijken hoe het dan gaat.
Gewoon volhouden! Ik vond het in het begin ook vreselijk - de eerste keer drie minuten liep ik echt op mn tandvlees om het vol te houden. Nu kan ik echter al 4 x 3 minuten lopen, zonder al te veel moeite.quote:Op donderdag 24 juni 2010 06:53 schreef han1987 het volgende:
Net gaan hardlopen met de eerste les van Evy. En dat valt even tegen, ik heb totaal geen conditie. Mijn maag komt nu ook in opstand, ik voel me echt misselijk. Overmorgen ga ik gewoon weer de 1ste les doen, kijken hoe het dan gaat.
Oh wat leuk! Antwerpen is echt heel leukquote:Op donderdag 24 juni 2010 17:24 schreef Sylvana het volgende:
Net een weekendje Antwerpen geboektDat wordt al het 3e weekendje weg dit jaar, dus die 5 weekendjes weg ga ik dus makkelijk halen
Sexy miu miu'squote:Op donderdag 24 juni 2010 13:43 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Heb weer geupdate op mijn blog!
Verslagje van reis NYC, foto's van mijn Miu Miu schoenen, en een leuke foto van mezelf, periode mei/juni!
Ja je kan het ook gewoon in een boekje bijhouden! Heb ik ook naast mijn blog, is toch fijner om even mee te nemen ergens etc.quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Cool project ditBen inmiddels begonnen aan een lijst. Nog laaaaaaaaaaaaaaang niet klaar, maar al wel begonnen met de realisatie ervan
Nog geen blogje ervan gemaakt. Weet ook niet zo goed of ik dat wel wil
Excelsheet op mijn PDAquote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja je kan het ook gewoon in een boekje bijhouden! Heb ik ook naast mijn blog, is toch fijner om even mee te nemen ergens etc.
Ik ben er nog nooit geweest, heb je nog tips?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 00:04 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh wat leuk! Antwerpen is echt heel leuk
Dankje!quote:
Ik heb bij de Bart Smit een doos met 5 puzzels van 1000 stukjes gekocht. Zijn verschillende soorten, bloemen, paarden en 3 dorpsgezichten. Kostte maar een paar euro.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Dankje!
Ik update dingen als 'Een film kijken met iedere letter van het alfabet' ook niet steeds. Dat doe ik af en toe tussendoor, na iedere vijf films ofzo.
Ik ben nu aan het kijken voor een leuke puzzel om te gaan maken deze zomer (1000 of meer stukjes). Wat voor puzzels hebben jullie gemaakt? Ik heb een paar erg leuke van Disney en van Anton Pieck gezien, denk dat ik er zo één doe.
Nee geen idee eigenlijk. Ik kom meestal gewoon echt alleen in het centrum/ de grote winkelstraat helemaal uitlopen, dus heb verder niet zo heel veel meer gezienquote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, heb je nog tips?
Ik hou ook veel dingen in een schriftje bij, vooral de wat grotere doelen zoals 50 boeken lezen/ 50 films kijken enzo. Dat update ik namelijk niet elke keer op mn blog.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:12 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb de zwemvierdaagse uitgezwommen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat snap je er niet aan? 101 doelen voor jezelf stellen en proberen die te behalen in 1001 dagen. Gewoon voor jezelf. Omdat als je je doelen op papier zet en met anderen deelt, je ze sneller ten uitvoering brengt.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat is het doel want ik begrijp er geen hol van.
wat is dat toch met dat bodylotion smeren??quote:Op maandag 28 juni 2010 11:29 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ben trouwens een beetje onbewust begonnen aan een maand lang elke dag bodylotion smeren (moet 4x een maand) heb nu al 2 dagen gedaanen ik ga vandaag denk beginnen aan die 365 day photo challenge, denk dat dat ook niet zo heel moeilijk wordt nu ik een opleiding fotografie ga doen
Ik kom jou ook overal tegen hequote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat bodylotion smeren??
ik ben nog niet begonnen en ben vooral hier inspiratie aan het opdoen voor m'n lijstje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |